Kunne du tenke deg å være med på markedsdag?  

27 stemmer

  1. 1. Kunne du tenke deg å være med på markedsdag?

    • Ja, dette høres spennende ut
      27
    • Nei, dårlig forslag
      0


Anbefalte innlegg

Oslo lokallag ønsker å arrangere et delemarked en søndag i høst (en søndag i oktober).

Her kan medlemmene ta med deler og annet for å selge eller bare komme innom for å se eller slå an en prat. Vi tenker oss å benytte en egnet parkeringsplass til markedet. Det kan være dekk, felger, bilstereo , alt mulig.

 

Kom med synspunkter og ønsker her. PS; husk å avgi stemme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo helt glimrende ut.

 

Har en gammel clarion cd/radio (som spiller kun spor 1-5) som jeg gjerne skulle ha bytta i et sett flunk nye piggfrie vinterdekk hehe :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Oslo lokallag ønsker å arrangere et delemarked en søndag i høst (en søndag i oktober).

Her kan medlemmene ta med deler og annet for å selge eller bare komme innom for å se eller slå an en prat. Vi tenker oss å benytte en egnet parkeringsplass til markedet. Det kan være dekk, felger, bilstereo , alt mulig.

 

Kom med synspunkter og ønsker her. PS; husk å avgi stemme

 

Svinebra tiltak :D Foruten med selv så vet jeg om ett par karer som jeg deler verksted med som burde kvitte seg med litt deler ;)

 

Er det ikke dette Amerikanerene kaller "SwapMeet" ? Litt kjøp & salg, samt litt bytting ?

 

Arne; Hva er oddsen for at vi greier å få til dette innendørs ? Hadde kanskje vært litt greit å ha tak over hodet hvis det skulle vise seg at værgudene ikke er på nett i oktober ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste problemet jeg ser er plass til å ta med alt av deler, dekk og slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Wathne

Eneste problemet jeg ser er plass til å ta med alt av deler, dekk og slikt...

 

Hørt om henger eller varebil ?:rolleyes: Vil du bli kvitt det for noen slanter så greier du å frakte det. Du må uansett frakte det til dynga også hihi :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ønsker at det KUN skal være bilrelaterte ting som skal selges Alt annet har vi ordinære loppemarkeder til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Paul Guillen

Arne; Hva er oddsen for at vi greier å få til dette innendørs ? Hadde kanskje vært litt greit å ha tak over hodet hvis det skulle vise seg at værgudene ikke er på nett i oktober ?

 

Hva med et parkeringshus? en del kjøpesenter har slike som de ikke stenger på natta / helga.

Var på en streetmeet i helga hvor det var fall-back-plan. Kom for mye folk for å kunne gjøre det da... men planen var god.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult tiltak dette! Skulle bodd litt nærmere Oslo av og til jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig.. Dette er jo supert både for de som skal kjøpe og har noe å selge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i Oslo eller omegn som har tilgang på et lager eller garasje av litt størrelse, som kan benyttes til formålet noen timer en lørdag eller søndag i oktober? Jeg har tilgang på en garasje med plass til ca fem biler, men er redd dette blir for smått for oss. (men da er vi iallefall innendørs)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen!

 

JEg foreslår at vi har delemarkedsdagen søndag 24/10, på parkeringsplassen på baksiden av Ullevål stadion. Her er det god plass og sentralt i Oslo. Det fleste vet jo hvor stadion er. Tanken er at den som har noe å selge tar dette med seg i bagasjerommet og selger dette derfra. (Det blir litt omfattende hvs det blir partytelt og salgsboder. Jeg tror desssuten at det ikke er lov). Jeg hadde tenkt at vi startet kl 11 og avsluttet kl 14. Da går vi klar av evt. fotballkamper (håper jeg). Det kan dessuten være lurt å ha en lapp/plakat om hva som selges og av hvem. Kom med innspill folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.