Nordland: VACN-treff på ACR

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Har alle Norlænninger fått med seg denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=80699

 

Det er vel på tide for oss med interesse for ACR å våkne. Skal det bli noe av dette vil jeg tro det må litt innsats til.

 

Hva gjør Tor og co for tiden? Dere har jo før vist hva dere kan med tanke på stand osv.... Kankje noe å ta tak på neste lokallagsmøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den der ja, og svart for leeenge siden at jeg gjerne kan være med å ta i et tak for å få det til.

 

Vi i Bodø Gatebil vurderte en stund å arrangere treff på ACR, men pr nå prioriterer vi heller Vintertreff salten som går av stabelen 15-17 februar (sånn, da fikk jeg inn litt reklame:P)

 

Jeg syns det er suverent at det i hvertfall vurderes å få i gang et treff på ACR, og som sagt så stiller jeg gjerne opp hvis det trengs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tror vi skulle ordnet noe... en vag treff på mo hadde jo vært konge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den jeg...

Hadde vært skikkelig morsomt med VACN treff på ACR! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den jeg...

Hadde vært skikkelig morsomt med VACN treff på ACR! ;)

 

Det må da kunne fikses! ;)

 

Vi er jo ikke akkurat få VACN medlemmer i lille Norge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, uten tvil!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller hvis det passer inn med dato for ferie (har familie på mo så jeg drar dit iløpet av sommeren:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.