Finnmark:Noen interesse å dra til Nordkapp?

Anbefalte innlegg

Pisker opp stemningen for en roadtrip eller sommertreff på nordkapp.

Det er jo faste priser på inngang og tunnelen. Synes dette kunne ha vært noe men det koster!

Mener og tror dette hadde vært tøft og fått til dette . TENK NU SJØL "Masse biler av de RETTE Merkene oppe men midnattsola i bakgrunn.

Og det finnes jo flere ting og gjøre som havraffting, ARTICO Ice Bar som er åpent på sommeren også.

 

Har pratet med RICA sjefen i Finnmark om dette og han sier at det er ikke en så dum ide. Han sier at det er også mulig og evt ha en bankett i nordkapphallen . Og det kan bli mulig med fotografering av masse biler ute på platået.

 

ER dette av litt interesse så bare skriv i denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke biln brenn å kjærringa ikke legg ut spiker matta,så er jeg med jeg å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ingen dum idè...

 

Om det er så mange at det er nok folk til en bankett i Nordkapphallen tviler jeg litt på. Regner med at de ikke setter opp en bankett for 5-20 stk?

 

Sommertreffet Nord `08, er det litt andre planer for, noe som kommer ut etterhvert.

 

Å ha årsmøtet eller ett vanlig treff hadde vært genialt. Må bare ha noen som er gode til å ta bilder med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interessant ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Road trip..!!: rock : Æ e me.... trur æ :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ingen dum idè...

 

Om det er så mange at det er nok folk til en bankett i Nordkapphallen tviler jeg litt på. Regner med at de ikke setter opp en bankett for 5-20 stk?

 

Sommertreffet Nord `08, er det litt andre planer for, noe som kommer ut etterhvert.

 

Å ha årsmøtet eller ett vanlig treff hadde vært genialt. Må bare ha noen som er gode til å ta bilder med!

 

Bilda: Inviter Troms...

Syns d hser hoeres bra ut, kunne godt taenkt mae en tur t nordkapp, egentli utruli at man ikke har vaert daer enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen går da så hiver jeg meg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med hvis nybilen er ankommet, hvis ikke, sitter jeg på med noen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med hvis nybilen er ankommet, hvis ikke, sitter jeg på med noen:)

 

Litt OT, men hvilken bil er det du har bestillt?:) Ser den "gamle" A3'en din på bygda i ny og ne...meget pen bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men hvilken bil er det du har bestillt?:) Ser den "gamle" A3'en din på bygda i ny og ne...meget pen bil..

 

Bor du på Storslett? Ja den går der nå...

 

Har bestillt Tiguan:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, e her store deler av tia.. Har dem fått inn tiguan som demo på alta motor? Er det ikke ekstremt lang ventetid på de bilene? Men e trudde ikke du kjørte no annet en audi..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, e her store deler av tia.. Har dem fått inn tiguan som demo på alta motor? Er det ikke ekstremt lang ventetid på de bilene? Men e trudde ikke du kjørte no annet en audi..:P

 

Må prøve nåt anna å en gang å:) Så lenge det er VAG går det greit:)

 

Jepp, denne er fra Alta Motor:

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=83

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.