#1 Skrevet September 13, 2004 Får ikke Passelaten min til å gå orntlig, når den er kald går den helt fint og på varm motor er den heller ikke så verst selv om den rykker litt når jeg kjører. Men når bilen er mellomvarm, så vil ha knapt nok gå, og når den kommer kommer den for fullt... De på verkstedet mener det kan være bankesensorene som er ødelagt, og at disse må byttes... Noen som har noe erfaring med dette på denne type motor? : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Får ikke Passelaten min til å gå orntlig, når den er kald går den helt fint og på varm motor er den heller ikke så verst selv om den rykker litt når jeg kjører. Men når bilen er mellomvarm, så vil ha knapt nok gå, og når den kommer kommer den for fullt... De på verkstedet mener det kan være bankesensorene som er ødelagt, og at disse må byttes... Noen som har noe erfaring med dette på denne type motor? : klø : Så det var bankesensoren du ville fram til altså..... nå ble jeg litt klokere ja.Har en til overs vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2004 Meg bekjent sitter det ikke bankesensor på disse motorene. Lambda, falskluft, bensintrykk, dyser, tenningssystem osv... mye som kan sjekkes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...