89 Passat 2.0 16V som harker...

Anbefalte innlegg

Får ikke Passelaten min til å gå orntlig, når den er kald går den helt fint og på varm motor er den heller ikke så verst selv om den rykker litt når jeg kjører.

 

Men når bilen er mellomvarm, så vil ha knapt nok gå, og når den kommer kommer den for fullt...

 

De på verkstedet mener det kan være bankesensorene som er ødelagt, og at disse må byttes... Noen som har noe erfaring med dette på denne type motor?

 

: klø : : klø : : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Sandberg

Får ikke Passelaten min til å gå orntlig, når den er kald går den helt fint og på varm motor er den heller ikke så verst selv om den rykker litt når jeg kjører.

 

Men når bilen er mellomvarm, så vil ha knapt nok gå, og når den kommer kommer den for fullt...

 

De på verkstedet mener det kan være bankesensorene som er ødelagt, og at disse må byttes... Noen som har noe erfaring med dette på denne type motor?

 

: klø : : klø : : klø :

 

Så det var bankesensoren du ville fram til altså..... nå ble jeg litt klokere ja.Har en til overs vet du

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg bekjent sitter det ikke bankesensor på disse motorene.

 

Lambda, falskluft, bensintrykk, dyser, tenningssystem osv...

 

mye som kan sjekkes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.