Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Alta glass-service ang solfilm på bilen?

Noen som vet noe om pris og kvalitet på arbeidet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde inne min tidligere S4 avant der å kan anbefale dem. Gjør en meget god jobb. Fikk lagt på alle rutene unntatt frontrute, kom på noe over 5000,- mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger på ca. 5000,- ja, om du skal ha på alle rutene...

 

Men hør med Magnus Hyld Pettersen, han ordner også dette til rundt samme prisen,

tror du også får noe klubb rabatt der... : rolleyes blir veldig bra det også...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger på ca. 5000,- ja, om du skal ha på alle rutene...

 

Men hør med Magnus Hyld Pettersen, han ordner også dette til rundt samme prisen,

tror du også får noe klubb rabatt der... : rolleyes blir veldig bra det også...:)

 

Ok, skal høre med han. Er det noe garanti på film/arbeid noen av stedene??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal høre med han. Er det noe garanti på film/arbeid noen av stedene??:)

 

 

Joda, tror nok det.... De må vel i utgangspunktet kunne gi garanti på jobben de jør..:)

Magnus virker hværtfall veldig nøye, og er han eller du misfornøyd med resultatet, så jør han nok jobben om igjenn vil jeg tro...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, tror nok det.... De må vel i utgangspunktet kunne gi garanti på jobben de jør..:)

Magnus virker hværtfall veldig nøye, og er han eller du misfornøyd med resultatet, så jør han nok jobben om igjenn vil jeg tro...:)

 

Ok:) Da skal jeg høre med dem begge Takk for svar!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus gjør aldri en jobb dårlig, han gjør det heller 100 ganger til han er fornøyd selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.