Noen som blir med på fotosession: "I fart bilder"

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett "I fart bildene" fra HøstCruisingen, kunne jeg tenkt meg flere slike bilder. Denne gang hadde det vært gøy å hatt slike bilder tatt i skumringen. dvs. tatt tidlig på kvelden.

 

Er det noen som har lyst til å bli med på noe sånt feks. førstkommende fredag, lørdag el søndag? Vi bør være minst 3, da en må være i hver bil og en må ta bilde.... ;) Noen som er interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne blitt med, er dessverre bortreist i helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sigmund Rannem

Skulle gjerne blitt med, er dessverre bortreist i helgen.

dette kan vi gjøre flere ganger vettu, bare si i fra det Sigmund, men ikke kjør så fort at jeg ikke klarer å holde følge da...hehe :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som jeg har noen planer... Kan vi ikke snakkes, Arne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen

Ser ikke ut som jeg har noen planer... Kan vi ikke snakkes, Arne?

Den er Roger Kristian, vi treffes vel i morgen? Men du ligger vel bak da også? :D :D :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

dette kan vi gjøre flere ganger vettu, bare si i fra det Sigmund, men ikke kjør så fort at jeg ikke klarer å holde følge da...hehe :D :D :D

 

Kjører stort sett rolig... Du var på feil sted til feil tid:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sigmund Rannem

Kjører stort sett rolig... Du var på feil sted til feil tid:D

eeeeehhhhh.... jeg??? :P :p :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Den er Roger Kristian, vi treffes vel i morgen? Men du ligger vel bak da også? :D :D :P

 

Vi sees!

 

-den som ler sist, ler fortsatt best! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant forslag, Arne:tilber:

 

Følger med på denne tråden for oppdatering. Men det må IKKE bli denne uka, da jeg ikke kjører Audi nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

dette kan vi gjøre flere ganger vettu, bare si i fra det Sigmund, men ikke kjør så fort at jeg ikke klarer å holde følge da...hehe :D :D :D

 

Hehe, det blir nok ikke noe problem i det hele tatt ;)

 

Sku fått tatt flere sånne bidler ja. Blir jo jaggu bra bilder, inne i tunneler som er "sterkt" opplyst f.eks. Det måtte da ha blitt bra bilde ;)

 

Ellers sku vi/dere fått tak i en pickup, og fått en kamera mann til å sitte bak i der og knipse, da hadde vi/dere sluppet å fått med dørkarmer og alt mulig tull på bildene ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kanskje en caddy ? hehe... ikke til å ta bilde av, men til å bruke når man tar bilder.. Er jo god plass bak til å sitte og ta bilde ut av sidedøra el bakdøra...

 

Får se om jeg kan "skvise" inn litt tid til dette, må avvente nærmere helga...oki?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Hiace er jo også en bil som er gull til sånt bruk da....

Da kommer jo personen som tar bildene langt ned mot bakken, og kan jo også holde kameraet ned mot bakken om man ligger på gulvet :D Forutsetter jo at det er en person til baki der, for å holde luka oppe ;) Kjedelig om den sku detta ned på finga eller arma når du tar bilde ned mot bakken... hehe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp med speilrefleksen jeg! Kanskje lettest å få samla folk til noe sånt i sammenheng med et lokallagsmøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sigmund Rannem

Når?

Bare komme med en tid det vettu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje tirsdag eller torsdag, neste uke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sigmund Rannem

Kanskje tirsdag eller torsdag, neste uke?

tirsdag er jeg på kurs og rekker akkurat hjem til lokallagsmøtet på torsdag... hva med førstkommende helg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

tirsdag er jeg på kurs og rekker akkurat hjem til lokallagsmøtet på torsdag... hva med førstkommende helg da?

 

Er i Hemsedal denne helgen og neste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ta det ifbm. mandagstreffet på Løreskog på mandag da Sigmund og Lars Thomas? Kjøre firefelten ved Lørenskog?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke lett.. mandager og onsdager er i utgangspunktet problematiske dager for meg.. sorry

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får bli enig om dag da... hehe... så skal jeg prøve å få kommet med caddyen. Den er jo perfekt å ta bilde med siden det er skyvedører på begge sider bak, samt dør bak også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG VIL VÆRE MED. JEG VIL VÆRE MED.

 

si tid og sted så står jeg klar. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært artig å være med på det!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir kanskje med også, dere får bestemme tid og sted så får vi se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lenge hatt jyst til å få tatt noen slike bilder. Gi opplysninger om tid og sted osv så skal du ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur sammen med kanskje flere fra MJØSA lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.