#51 Skrevet September 27, 2004 Jeg jobber i kveld dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 27, 2004 Jeg stiller iallefallkl 18, så får vi se om det blir noe av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 27, 2004 kommer uansett til kl 18.. håper flest mulig kan komme da.. JAM, godt forslag.. ganske god plass der i forhold til TT'n til arne og bagasjen min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 27, 2004 Hvor skal dette foregå henn og hvem tar bilder og slikt.... hadde det gått ann å få et litt mer konkret tid og sted. ønsker veldig gjerne å bli med på fart bilder!!!!! Hilsen ray i MJØSA lokallag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 27, 2004 Som du ser av tittel, så skjer dette i Oslo/Lørenskog nå i ettermiddag. Dette tar vi i forkant av Mandagsmøtet på Mc Donalds 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 27, 2004 Skulle gjerne vært med i dag jeg og, men jobben er i veien. Får håpe vi kan ta det igjen neste mandag hvis det er like fint vær da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland ser ikke lovende ut ang. antall deltakere, foreløpig 3: JAM, Luis og meg takk for at du tok med meg da Arne..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av arve egeberg takk for at du tok med meg da Arne..... Ble jo masse bra bilder da Arve!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 27, 2004 ja, men jeg mente i de som hadde sagt de skulle være med..... tidligerer i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 27, 2004 bare lurte på om bildene blir lagt ut her? det hadde vært morro å sett bildene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Raimet bare lurte på om bildene blir lagt ut her? det hadde vært morro å sett bildene;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11861 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 27, 2004 har sett bildene nå, kjempe bra bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 28, 2004 Bra bilder Satser på å bli med neste gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...