#151 Skrevet Januar 16, 2008 Stilig utforming på de felgene, men er altfor lite senter på felgen, så det blir en veldig høy kant opp mot senteret fra felgringen. (veldig vanskelig å ordlegge seg)Skal si meg enig i det samme som du,synes også det er "stygt" med slike felger man ofte må ha på slike biler med luft. Høyt innpress og smale dekk så ikke det kræsjer med skjermene. Da liker jeg bedre biler med breiere felger og dekk og med mindre innpress på felgene (Tror vi ALDRI kommer til enighet i denne tråden....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Januar 16, 2008 Skal si meg enig i det samme som du,synes også det er "stygt" med slike felger man ofte må ha på slike biler med luft. Høyt innpress og smale dekk så ikke det kræsjer med skjermene. Da liker jeg bedre biler med breiere felger og dekk og med mindre innpress på felgene (Tror vi ALDRI kommer til enighet i denne tråden....) Var vel ikke felgbredden og innpress, men heller det at felg ringen bygger såpass mye opp mot senter delen av felgen. Ser ut som man kan bruke samme felgsenteret på 17" og 18" felg ringer. got my point? Den siste A6`n så greit ut forifra og felgen bak satt perfekt i hjulhuset, noe usikkert på om det var så pent med "cleana" bakluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Januar 16, 2008 Var vel ikke felgbredden og innpress, men heller det at felg ringen bygger såpass mye opp mot senter delen av felgen. Ser ut som man kan bruke samme felgsenteret på 17" og 18" felg ringer. got my point? Den siste A6`n så greit ut forifra og felgen bak satt perfekt i hjulhuset, noe usikkert på om det var så pent med "cleana" bakluke. Neida skjønte hva han mente......ser ut som det er brukt senter fra en 15 toms felg å ytter-ringer fra en 19 tommer eller noe slikt. Snåle felger som jeg ikke hadde sansen for Syns den A6en var for mye cleana,ble så altfor store flater uten noe brytninger og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 16, 2008 Ikke så rart heller kanskje Faen Thomas,du sa du skulle holde tett du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Januar 16, 2008 Denne er jo ganske brukbar her er det noen som har skjønt det, hjulstilling som ikke ser helt mongo ut=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Januar 16, 2008 Et bilde til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Januar 16, 2008 Audien til Ville er fet den, han har gjort alt arbeidet på den selv også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Januar 16, 2008 Audien til Ville er fet den, han har gjort alt arbeidet på den selv også Virker som han har fått det til ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Januar 16, 2008 Hmm... Erre ikke du som har tatt dette bildet Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Januar 16, 2008 Hmm... Erre ikke du som har tatt dette bildet Thomas? "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWY" var det jeg tok bilde av Dessuten vet du at jeg er en sick nice chick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 17, 2008 3'er med luft... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 17, 2008 AAAHHhhhhh, smukk bil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mars 28, 2008 Tid for litt påfyll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mars 28, 2008 Kan fylle paa litt til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mars 28, 2008 den røde å blå boraen der er vel photoshoppa vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mars 28, 2008 den røde å blå boraen der er vel photoshoppa vel? Tror ikke det, for jeg har flere bilder av den: Er nok bare luft tenker jeg.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mars 28, 2008 Skrudde senkesettet helt ned bak, ble ikke så aller verst stuk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mars 29, 2008 airride er kult uansett hva folk sier...dissing har etter min mening noe med sjalusi å gjøre...eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mars 29, 2008 Har min smak og ser ikke vitsen med store hjul hvis alt blir borte langt oppi hjulbuen. Lave biler med KJØRBARHET er konge. Show er show og la det være me det. Når hjulene får helt ånsvak stilling i hjulbuen pga senk er det latterlig. NEI, Å JE FLIRE TA DOM SOM ITTE SKJØNNER DET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mars 29, 2008 Hehe. Noen liker mora og andre dattera. Heldigvis! Be fair to air! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mars 29, 2008 lavt uten luft selv om jeg gjerne skulle hatt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mars 29, 2008 Lavt MED 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Mars 31, 2008 ahh, var luft ja:) jaggu var den bora'n rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet April 2, 2008 Samma om det er luft eller ikke, bare det er freakin' low 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet April 3, 2008 Begynner å nærme seg bakken på min og nå Motordekselet tar nedi når jeg skifter fil på motorveien f.eks.. Får vel bare slipe det vekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...