Noen med lavere bil i klubben?

Anbefalte innlegg

Hvem har snakket om å kjøre allroad-stuk til treff??
Vis meg den bilen med air-ride som kjører på "utstillings-modus" til og fra treff for egen maskin (ikke trailer-queens) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange av de super lave gewinde bilene er det da som kjører på bane treffa? fåtall, kun Jokke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den var altfor lav.. ikke fint i det hele tatt.. , ser dumt ut når hjula forsvinner milevis opp i hjulbuene.. det er kun noen få gamle amerikanere som passer det..:P

Det kan du bare ikke mene!!! : smil :

Dette er jo ikke annet en rått da :)

AIRKEWLDPIMP%20a.jpg

baggedthing4mh.jpg

gse_multipart16714.jpg

PHOTOS-15-06-2006-511.jpg

copyright-KIKI-2006-164.jpg

Picture-045.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luft er tøft:) med skal du senke den og heise den, gjør det skikkelig som lowrider gutta med hydraulik:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange av de super lave gewinde bilene er det da som kjører på bane treffa? fåtall, kun Jokke ;)
Bare for de fleste er all show and no go det.....samme som bilene med air-ride. Så ta ikke den :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for de fleste er all show and no go det.....samme som bilene med air-ride. Så ta ikke den :nana:

Jo for argumentasjonen er jo på grensen til latterlig...Show no go ja, så hvorfor ikke ha luft slik at man får lav bil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig at vi som har kjøpt, kjører med disse kit`ene er DUMME..men, Hva er grunnen til og gjøre en så stor greie ut av ikke noe..

Men,, synes det er OK og være DUM jeg, for da slipper en i det minste og bry seg med ting en ikke veit noe om..;)( kjøre komf. -etc..)

Og jo , Både HPS og GAS har slike pro kit.. Alså stillbare El. sett. i bound og rebound + gewinder på fjærbeinene..

Og kjøre komf. burde jeg vite, når jeg nå har brukt det til hver dag i 1,5år..Og tilbakelagt 47000km med settet,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis meg den bilen med air-ride som kjører på "utstillings-modus" til og fra treff for egen maskin (ikke trailer-queens) ;)

Din narr!! : vinke : *ler*

Først skriker du om at alle med luft kjører med bilene sine i "allroad-modus" og nå så skal man kjøre med bilen helt "slammed"!?

Det finnes noe som heter en mellomting.... maybe not in your world.

Kanskje det er grunnen til at mange av oss velger luft : klø :

Jeg velger å tro at du er i samme "kaste-masse-bensin-på-bålet"-modus som meg selv akkurat nå ;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luft er tøft:) med skal du senke den og heise den, gjør det skikkelig som lowrider gutta med hydraulik:)

..men vi skal ikke hoppe med den. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at Caben til Morten er nok lav i kjøremodus for å si det sånn, har vel ikke akkurat vært spandabel med luften;)

Luft er sikkert supert og alt det der for dem som vil kjøpe det, koster jo litt mer enn f,eks justerbart.

Hver sin smak: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig at vi som har kjøpt, kjører med disse kit`ene er DUMME..men, Hva er grunnen til og gjøre en så stor greie ut av ikke noe..

Men,, synes det er OK og være DUM jeg, for da slipper en i det minste og bry seg med ting en ikke veit noe om..;)( kjøre komf. -etc..)

Og kjøre komf. burde jeg vite, når jeg nå har brukt det til hver dag i 1,5år..Og tilbakelagt 47000km med settet,,

Snakk for dæ sjøl a!! Vet ikke hvor mye komfor man får ut av luft i en bil fra 1968 : smil : hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at Caben til Morten er nok lav i kjøremodus for å si det sånn, har vel ikke akkurat vært spandabel med luften;)

Dessuten så er det ikke mulig/forsvarlig å kjøre en bil i trafikken i "allroad-modus" da den vil sprette av veien i første dump.. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange av de super lave gewinde bilene er det da som kjører på bane treffa? fåtall, kun Jokke

Sånn kjørte jeg med polon i to år Morten .... gikk smooth det..

halden0651.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kjørte jeg med polon i to år da ....

halden0651.jpg

Den teller ikke Mats.. for den har ikke luft. Og i følge Pål er det bare biler med luft som skal kjøre i "utstillings-modus". Hvis vi til vanlig kjører bilen i samme høyde som deg, så teller det ikke.

"Så dommer, jeg krever at det bildet slettes som bevismaterial no.1" : smil :

Nå skal jeg gi meg. Går ut og får meg litt... LUFT!! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten så er det ikke mulig/forsvarlig å kjøre en bil i trafikken i "allroad-modus" da den vil sprette av veien i første dump.. : vinke :

He he,, Legg dette dødt a gutter.?.:) Ingen blir enig her uansett...............................................:o

btw: Synes den var fin jeg da ..Golfen,,: smil :

Hopper ikke av veien nei,, ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den teller ikke Mats.. for den har ikke luft. Og i følge Pål er det bare biler med luft som skal kjøre i "utstillings-modus". Hvis vi til vanlig kjører bilen i samme høyde som deg, så teller det ikke.

"Så dommer, jeg krever at det bildet slettes som bevismaterial no.1" : smil :

Nå skal jeg gi meg. Går ut og får meg litt... LUFT!! : haha :

ha ha Thomas ...

nei han Pål har bestemt seg for å væra vanskelig ve ..

Må understells-dommer være nådig .. :P

kos deg med lufta .....: fis :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kjørte jeg med polon i to år Morten .... gikk smooth det..

Tøft :) men du var nok i mindre tall ;)

Gressplen er "gewinde" juks hehe

Neida fra spøk til litt mere alvorlig spøk...

Jeg har en haug med biler, bla Caddyen som er max "slammed" på KW gewinde kjører jeg 25000 i året med....gider jo ikke heve på vinter ;)

Kone Passaten som er senket lang under "kone" høyde hehe og Audien som har luft.

Komfor messig så er nok luftbelgene på audien en vinner iforhold til gewindene men er jo lite bruker vennlig ellers ;)

Hadde det vært greiere med godkjennings delen her til lands hadde jeg byttet til Pro luft kit på dem alle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft :) men du var nok i mindre tall ;)

Gressplen er "gewinde" juks hehe

Neida fra spøk til litt mere alvorlig spøk...

Jeg har en haug med biler, bla Caddyen som er max "slammed" på KW gewinde kjører jeg 25000 i året med....gider jo ikke heve på vinter ;)

Kone Passaten som er senket lang under "kone" høyde hehe og Audien som har luft.

Komfor messig så er nok luftbelgene på audien en vinner iforhold til gewindene men er jo lite bruker vennlig ellers ;)

Hadde det vært greiere med godkjennings delen her til lands hadde jeg byttet til Pro luft kit på dem alle.

Litt enig med deg der , men gress eller ikke så var den bilen seriøst lav og stiv... : smil :

Og ganske så enig med det du sier her Morten ..

MEN det å få den perfekte stance`n på børsa er mange ganger bra krevende..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN det å få den perfekte stance`n på børsa er mange ganger bra krevende..

Hehe så sant så sant, og når du tror du har fått det står naboen og ler av deg hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redd vi må campe for oss selv på treffa til sommeren, Morten.

Alle kommer til å "UUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUU AIR HEADS UHUUUUUUUUUUUUUUUUUU" når vi ruller inn ;)

Tenk på meg da.. som ikke bare kjører PÅ luft, men også MED luft : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi her blir aldri noen enige:)

konklusjon, tøft med luft, tøft uten. sånn er det bare:)

smaken er som baken, delt.... oooog noen ganger, full av drit: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi her blir aldri noen enige:)

konklusjon, tøft med luft, tøft uten. sånn er det bare:)

smaken er som baken, delt.... oooog noen ganger, full av drit: haha :

Håper FOR ALL DEL at vi ikke blir enige!! Tenk så kjedelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redd vi må campe for oss selv på treffa til sommeren, Morten.

Alle kommer til å "UUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUU AIR HEADS UHUUUUUUUUUUUUUUUUUU" når vi ruller inn ;)

Tenk på meg da.. som ikke bare kjører PÅ luft, men også MED luft : faint :

hehe Jamen tenk så skøy vi får det, jeg caben nede slik at det blir skikkelig Airhead ;)

Vent bare litt...en stund... så kommer jeg også med 2x luft...har kjøpt en 61 boble...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...har kjøpt en 61 boble...

FLINKEN!!! *klappe på hodet* : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FLINKEN!!! *klappe på hodet* : smil :

Ja med fare for å fritids problemer de neste 25år handlet jeg inn 3 prosjekter i år hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.