#401 Skrevet Februar 16, 2008 Gorde også ferdig innkjørsla.. En fornøyd gjeng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Februar 17, 2008 Denna figur'n her...... blir ikke han 20 år om 4 timer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Februar 17, 2008 Denna figur'n her...... blir ikke han 20 år om 4 timer??? Jupp, stemmer det Benny!! Gratulerer på forskudd Sondre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Februar 17, 2008 Jepp jepp da er Kåbbåien vår 20!!! GRATULERER MED DAGEN!!! Tenk 20 år!! hadde du visst du skulle bli SÅ gammal,hadde du ikke brukt opp alle penga dine! "ah.... jeg kan handle på polet uten lapp fra mor"!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Februar 17, 2008 GRATULERER MED DAGEN KÅBBÅJ !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Februar 18, 2008 Gratulerer så mye med 20-årsdagen, Sondre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Februar 18, 2008 Grattis med dagen da Sondre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Februar 18, 2008 Hehe.. Grattis fra begge oss på Fossan!! (Nå er jeg bare dobbelt så gammel som deg! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Februar 18, 2008 Happy tutten tei Sondre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Februar 18, 2008 Grattis med dagen...: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Februar 18, 2008 Grattulerer med dagen!! Åssen er synet blitt nå som du er eldre?? Var jo ikke best fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Februar 18, 2008 Ja gratulerer med dagen sondre!! 20 år a gitt Har jo litt over et halv år for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Februar 18, 2008 Gratulerer fra meg, og Tone også egentlig... Hurrayy for turbo bonden: cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Februar 18, 2008 Grattis med dagen Såndreh! (eller, jeg er noen minutter for sen) Får slenge meg på bildebølgen jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Februar 18, 2008 Passende bilde Hr. Iden? Tneker han føler seg happy over et slikt bilde for å bli minnet på bursdagen sin Nåja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Februar 19, 2008 Passende bilde Hr. Iden? Tneker han føler seg happy over et slikt bilde for å bli minnet på bursdagen sin Nåja... Nja, bildet er blitt vist før.. Men om det skulle være upassende, så kan jeg godt fjerne det igjen altså! Det må nesten Såndreh få lov til å bestemme uansett, det var det eneste bildet jeg hadde på hånda online.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Februar 19, 2008 Så ut som en bra fest:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Februar 19, 2008 Grattis med dagen Sondre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Februar 19, 2008 Det er klart det bildet må med Iden Viser jo bare vår kjære Sondre i formen vi likærn best; Blind som en stokk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet Februar 19, 2008 Så ut som en bra fest:nana: Festen var knallbra den! Sondre var litt "uggen" dagen etter bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer fra meg, og Tone også egentlig... Hurrayy for turbo bonden: cool : Haha.. for ei søt lita jente!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet Februar 19, 2008 Takk takk.... Har jeg så mange venner: klø :? hehe Takk takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet Februar 19, 2008 Ja da er vi klare med en mini update.. i dag har vi malt tak å vegger.. eller halve veggen,da.. siden det blir malt grønnt ned mot gulvet.. gadd ikke dra med go kamera ned i dag,så det blir mobil bilder.. måtte jo ta noen bilder så dere kan kose dere å se maling tørke... Ganske ny malt... litt tørrere her og til slutt ganske tørt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet Februar 19, 2008 What the??? Skjedde med å si ifra da?? Men anyways; AWSOME! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet Februar 19, 2008 What the??? Skjedde med å si ifra da?? Men anyways; AWSOME! Tenk om vi ville ha fri,da?? stinker nok ifra malinga.. Nei vi hadde bare 3 male ting..(en rulle og 2 pensler..) jeg okkuperte rulla mens jokkum,thomas og sondre kosa seg med å pensle litt .. også ga vi Jokkum en tjangs til å bevise at han kunne holde på med ett verktøy uten å ødelegge det.. Neida.. ble ganske bra.. men du kan få en tjangs i morra,hvis du vil.. hadde ikke nok maling til å ta 2 fulle strøk,så vi må hente litt mer maling i morra.. De andre dro å la seg,så jeg ble igjen å malte til det tok slutt.. står igjen litt i taket ved porten,og male ett strøk til på veggene rundt porten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...