Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Kommer snart ;)

 

det tviler jeg ikke på....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk om vi ville ha fri,da?? stinker nok ifra malinga..:P Nei vi hadde bare 3 male ting..(en rulle og 2 pensler..) jeg okkuperte rulla mens jokkum,thomas og sondre kosa seg med å pensle litt .. også ga vi Jokkum en tjangs til å bevise at han kunne holde på med ett verktøy uten å ødelegge det..:nana:

 

Neida.. ble ganske bra.. men du kan få en tjangs i morra,hvis du vil.. hadde ikke nok maling til å ta 2 fulle strøk,så vi må hente litt mer maling i morra.. De andre dro å la seg,så jeg ble igjen å malte til det tok slutt.. står igjen litt i taket ved porten,og male ett strøk til på veggene rundt porten.

 

?????:confused: Skjer med å mobbe folk da?

hehe, er da mange verktøy jeg har brukt som ikke går i stykker, du derimot bøyer rulle-forlengeren så mye at man blir nervøs av halvparten: faint :

 

Ellers går det bra!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti steike å detta blir bra gutta! Var så hvitt og fint at jeg helt glemte å ta bilder av DånJån som sto borti et hjørne å rulla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

?????:confused: Skjer med å mobbe folk da?

hehe, er da mange verktøy jeg har brukt som ikke går i stykker, du derimot bøyer rulle-forlengeren så mye at man blir nervøs av halvparten: faint :

 

Ellers går det bra!: vinke :

Klart det!! Jeg bare husker at du dreiv å lagde tannpirkere av litt div slegger,jeg.....: klø :

klart jeg bøyer'n!! men den BREKKER ikke...:nana:

 

Fytti steike å detta blir bra gutta! Var så hvitt og fint at jeg helt glemte å ta bilder av DånJån som sto borti et hjørne å rulla.

 

Ja det ble ganske hvitt.. vi har dessuten finni blå fargen nederst på veggene.. BABY blå...

og jeg kom faktisk nesten helt bort til veggen med gulv malinga og..

 

litt bilder...

Nymalt gulv...

DSC00628.jpg

 

Nymalt gulv som tørker....

DSC00629.jpg

 

Blue baby I'm baby blue.,. detter er faktisk bare 2 glass med farge prøve.. fikk nesten malt 4 kvadrat med de 2 små glassa..

DSC00419.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike! Kan jo snart ramle inn med A4n nå jo :)

 

Begynner å bli dritbra oppi der nå! Må nesten se om jeg rekker oppom en tur : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir så fint atte! :D

ja,jeg syntes det!: smil :

Steike! Kan jo snart ramle inn med A4n nå jo :)

 

Begynner å bli dritbra oppi der nå! Må nesten se om jeg rekker oppom en tur : rock :

 

ja det har skjedd litt siden du var her sist.. på tide du tar deg en tur å innspiserer! Men du og Dag er vel "in the state of the FMIC" etter det jeg hører?? (kris som sladdra....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, ingen fotspor eller noen som er blitt sittende fast i et hjørne etter malingen...

 

Får vel komme over å ta en titt snart om jeg får tid... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, ingen fotspor eller noen som er blitt sittende fast i et hjørne etter malingen...

 

Får vel komme over å ta en titt snart om jeg får tid... :P

 

Nja,ikke heeelt sant..:o vi hadde en litt overivrig katt på besøk.. som tasset over den ferske betongen vår.. ble litt pote spor.. : haha :

Jeg syntes absolutt at du skal ta en tur å hilse på! skal ta frem den beste kaffen!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, ingen fotspor eller noen som er blitt sittende fast i et hjørne etter malingen...

 

Får vel komme over å ta en titt snart om jeg får tid... :P

 

Det syns jeg du skal gjøre, så kan du i samme slengen ta med deg en einser til meg. Må jo ha noe å fylle min plass i værste med! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg du skal gjøre, så kan du i samme slengen ta med deg en einser til meg. Må jo ha noe å fylle min plass i værste med! :)

 

Du får spørre Håkon pent,da vøttø... han har jo en GTi tilsalgs..hvis den ikke er solgt...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,jeg syntes det!: smil :

 

 

ja det har skjedd litt siden du var her sist.. på tide du tar deg en tur å innspiserer! Men du og Dag er vel "in the state of the FMIC" etter det jeg hører?? (kris som sladdra....)

 

Er noe rart på gang i garagen hos Dag ja... A4n står lettere demontert og skal demonteres litt til etterpå : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe rart på gang i garagen hos Dag ja... A4n står lettere demontert og skal demonteres litt til etterpå : rolleyes

 

Ja kan tenke meg dere er litt rart,ja!:P Er på jobb litt idag.. kansje jeg smetter en tur innom The Dagg å sjekker trykket etter jobb,hvis jeg rekker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeeg du skal, for her er det livat ikveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja,ikke heeelt sant..:o vi hadde en litt overivrig katt på besøk.. som tasset over den ferske betongen vår.. ble litt pote spor.. : haha :

Jeg syntes absolutt at du skal ta en tur å hilse på! skal ta frem den beste kaffen!:)

 

Beste Kaffen? er det for noe tull... Finnes jo ikke annet enn beste kaffen her oppe... Det er jo det vi er best på: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeeg du skal, for her er det livat ikveld!

 

Been there done that.. : smil : Takk for pizza'n gutter! har trua på den FMIC'n til martin.. så bra ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste Kaffen? er det for noe tull... Finnes jo ikke annet enn beste kaffen her oppe... Det er jo det vi er best på: rock :

 

Ja.. det og slegging..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det syns jeg du skal gjøre, så kan du i samme slengen ta med deg en einser til meg. Må jo ha noe å fylle min plass i værste med! :)

 

Ha ha, Kristoffer! Kanskje jeg bare skal komme nedover og regelrett STJÆLE plassen fra deg?? :nana:

 

Sjekk Barock!

 

Jeg veit hvor all sprutbæsjen fra kuene deres har havnet! :bs:

 

WORD!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha, Kristoffer! Kanskje jeg bare skal komme nedover og regelrett STJÆLE plassen fra deg?? :nana:

 

Sjekk Barock!

 

 

 

WORD!

 

Barock er sjekket,og godkjent!!: rock : grattis! selv om ryktene jeg hørt snakket om diesel....

Med ei sånn rumpe,kan du få plass nårsomhelst!!

...Barock's rumpe sef... hihi: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag reiste gutta på roadtrip til Stavanger så da var det Tones og min tur til å ha det moro i fjøset. Når kattene er borte danser musene på bordet :nana: eller noe sånnt...

 

Det stod igjen å male nedre del av veggene og gulvet så Thomas stillte med maling og vi stilte med arbeidslyst

 

tonenogmonicamaler.jpg

 

tonenogmonicamaler4.jpg

 

Vi begynte tiydligvis på de rette veggene og malingen gikk lekende lett. Og Tone var så fornøyd med fargevalget til gutta at hun bestemte seg for å sette farge på sin "egen tilværelse": haha :

 

tonenogmonicamaler15.jpg

 

tonenogmonicamaler17.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting har skuffet meg i denne tråden og det er mangelen på bilder av Tone in action. Tone har vært med å jobbe og slite hele veien, men av en eller annen grunn har Jon vært mer opptatt av å ta bilder av guttene enn den eneste jenta. Hmmm... : klø : Lurer på hva det kommer av... Og når jeg først er inne på emnet så har gutta en noe uvanlig smak når det kommer til arbeidsmusikk. "Love songs"... en samling av alle George Michaels største kjærlighetssanger eller noe sånnt : faint : Dette hadde vi ikke trodd om dere!

 

Tone in action

 

tonenogmonicamaler18.jpg

 

Og når jeg endelig er med å gjøre noe så må det dokumenteres : rolleyes

 

tonenogmonicamaler25.jpg

 

Legg merke til penselen jeg bruker. LITEN!!! Hele den ene veggen var full av hull etter forbretta og sparkende :bs: Thomas gjorde så godt han kunne med rulla, men det hjalp sånn ca null...

 

Og inspektør Thomas så sin oppgave som svært viktig og påpekte ivrig alle umalte hull og flekker

 

tonenogmonicamaler20.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå hører det med til historien at klokka var halv 4 på natta da vi var ferdige og når man holder på så sent er nattmat og underholdning et must for å holde oss i gang : rolleyes

 

tonenogmonicamaler23.jpg

 

Tone stod for kveldens underholdning og sang med full innlevelse til guttas kosemusikk: Last christmast I gave you my heart av George Michael : haha :

 

tonenogmonicamaler26.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.