#451 Skrevet Februar 24, 2008 Alle kunstnere setter sin signatur på sitt verk og vi så ingen grunn til at vårt verk skulle stå anonymt Men inntil det motsatte er bevist, var det ikke oss... Malingen vi fikk holdt til 1. strøk i hele fjøset og 2 strøk på halve så det gjenstår fremdeles en del arbeid. Vi gleder oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Februar 24, 2008 Var en tur bortover dit, men tror jeg kjørte feil eller noe sånt Svingte av første veien etter rundkjøringa ved E18 Litt skau, så en laaaang og hullete grusvei... Ble møtt av en mindre fornøyd bonde som ikke hadde lyst til å fortelle veien til dere gærninger,så jeg måtte gi tapt på å finne dette stedet og dra hjemover (MERK: Ikke! faren til Sondre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Februar 24, 2008 ha ha ja det er noen sære bønder bortover her. For å møte hyggelige mennesker langs denne laaaaange hullete grusveien må du i hvertfall passe fartsgrensa Hørtes ut til at du kjørte litt langt... Faren til Sondre ligger forøvrig å griller kroppen på Mallorca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Februar 24, 2008 Var 15km/t for fort altså? Hmm, i frykt for å møte han bonden igjen, så skal jeg henge meg på en annen en som har vært der før.. (Noen som følger meg?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Februar 25, 2008 Var 15km/t for fort altså? Hmm, i frykt for å møte han bonden igjen, så skal jeg henge meg på en annen en som har vært der før.. (Noen som følger meg?) Hah.. det kommer an på hvem du spør! Vi har en Hagle-desperado borti veien.. Kommer man litt fort på feil sted... men skjønnr ikke hvordan du IKKE fant frem... SilkeSvarten +litt av golf samlinga mi står jo ganske synelig til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Februar 25, 2008 En ting har skuffet meg i denne tråden og det er mangelen på bilder av Tone in action. Tone har vært med å jobbe og slite hele veien, men av en eller annen grunn har Jon vært mer opptatt av å ta bilder av guttene enn den eneste jenta. Hmmm... Lurer på hva det kommer av... Og når jeg først er inne på emnet så har gutta en noe uvanlig smak når det kommer til arbeidsmusikk. "Love songs"... en samling av alle George Michaels største kjærlighetssanger eller noe sånnt Dette hadde vi ikke trodd om dere! Tone in action Og når jeg endelig er med å gjøre noe så må det dokumenteres Legg merke til penselen jeg bruker. LITEN!!! Hele den ene veggen var full av hull etter forbretta og sparkende ...Thomas gjorde så godt han kunne med rulla, men det hjalp sånn ca null... Og inspektør Thomas så sin oppgave som svært viktig og påpekte ivrig alle umalte hull og flekker Den CD'n der er det best Sondre forklarer....... alle som har vært i CD samlinga mi veit at musikk smaken min kan brukes ti å sveise med.. Godt du passer på,Thomas TiltLuke! P.S så kommer det en Roadtrip reportasje om Fjøs gutta på S4 jakt.. Vi fikk skutt oss ett fint eksemplar.. Må bare få overført bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Februar 25, 2008 Fytti fint det har blitt! Ingenting å si på jobbinga til jentene i helga Godt det er noen som tar ansvar når vi finner det for godt å finne på annet tøys og tull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Februar 25, 2008 Hehe.. Flinke jenter, ja! Jeg regner med at det var epoxymaling så nesene er permanent kledelig blå? Eyh! Dere skal ikke ha S4! Det er jeg som har S4!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Februar 25, 2008 Hehe.. Flinke jenter, ja! Jeg regner med at det var epoxymaling så nesene er permanent kledelig blå? Eyh! Dere skal ikke ha S4! Det er jeg som har S4!!! ingen fare. var håvard som skulle ha s4. Vi driver ikke med sånt tull:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Februar 25, 2008 Hehe.. Flinke jenter, ja! Jeg regner med at det var epoxymaling så nesene er permanent kledelig blå? Eyh! Dere skal ikke ha S4! Det er jeg som har S4!!! Epoxy,ja! Monica har faktisk en blå flekk på nesa enda... Du har ikke ruge rett på gammal s4,veit du.. ingen fare. var håvard som skulle ha s4. Vi driver ikke med sånt tull:p Nei sånnt tull hakk'e vi ti' te... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Februar 25, 2008 Hah.. det kommer an på hvem du spør! Vi har en Hagle-desperado borti veien.. Kommer man litt fort på feil sted...men skjønnr ikke hvordan du IKKE fant frem... SilkeSvarten +litt av golf samlinga mi står jo ganske synelig til.. Vel.. fikk vite av selveste Sondre idag at jeg skulle tatt høyre også høyre igjen.. Jeg tok høyre også fulgte veien til venstre... Så, lite info fra dere om en høyresving til, fører til sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Februar 25, 2008 Vel.. fikk vite av selveste Sondre idag at jeg skulle tatt høyre også høyre igjen.. Jeg tok høyre også fulgte veien til venstre... Så, lite info fra dere om en høyresving til, fører til sånt det er feil, først høyre, så venstre, så høyre igjen og så venstre, før du tar til høyre, og så høyre igjen inn på veien til værste, før du svinger til venstre inn på parkeringa... at sondre er dårlig på å forklare skyldes nok overdose av kraftfôr i ung alder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Februar 25, 2008 det er feil, først høyre, så venstre, så høyre igjen og så venstre, før du tar til høyre, og så høyre igjen inn på veien til værste, før du svinger til venstre inn på parkeringa... at sondre er dårlig på å forklare skyldes nok overdose av kraftfôr i ung alder! Her kan det virke som om du har fått en overdose kraftför du og:p... forskjellen er mens han kunne vokse i høyden,hadde dere såpass lav tak høyde,at det ikke var plass til å vokse oppover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Februar 25, 2008 nå skal vi ikke begynne på den, var tydeligvis ganske dårlig med takhøyde hos familien Blom også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Februar 25, 2008 nå skal vi ikke begynne på den, var tydeligvis ganske dårlig med takhøyde hos familien Blom også! Hahaha..ja,men jeg ble da i allefall 1.90,da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Februar 25, 2008 det må ha kommet først nå etter at du har smugspist av restene på fôrbrettet nedi værste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Februar 25, 2008 det må ha kommet først nå etter at du har smugspist av restene på fôrbrettet nedi værste! Hahaha,bra svart! Men jeg innrømmer det..... JEG SPISTE BETONG.... men det forklarer den V formede solbrune overkroppen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Februar 25, 2008 Ja så ble det roadtrip til Stavanger på oss... En kompis av oss skulle se på en 92 s4 2.2T der.. så kl morran på Lørdag møtte man opp hos meg med kaffe og godt roadtrip humør.. Mårrus friskus Sondrus: ikke fullt så friskus jokkus En trøtt Håvard.. Det er han som skulle se s4.. Så bar det av gårde.. Sondre synger av full hals.. var det "Last Christmas" du sang på,Sondre? Eller "Wake me up before you GoGo"?? Stakkars Jokkum kan ikke annet enn å se stivt frem for seg.. men godt humør hadde vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Februar 25, 2008 Men i alle..... Dere er mestre på å forvirre Få dere veiskilter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Februar 26, 2008 Blide gutter.. var en dritt jobb å henge ut av bilen i 90 på e18 for å ta det bilde... hihi Tok også Sondre på fersken i å KJØRE Å PRATE I MOBILTELEFON SAMTIDIG!! vI fant også ut hvorfor høye folk blir fort skallet.. håret blir jo sugd opp av takluker! Smarte høye folk bruker lue.. når de er i nærheten av takluker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Februar 26, 2008 Etter vært som vi nærmet oss Stav-anger,begunnte det sef å regne.. det hadde vi ikke regnet med,for det var sol over fjøse.. det er også en dårlig idè å på bil i regnet uten de rette klæra... blir jo pære våt av sånnt! Litt natur bilder.... (av natur) Brø-blikk fra Føreren... han mener visst at jeg kødder i baksetet.. Håvard får litt "kjede seg i baksetet" syndrom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Februar 26, 2008 Så nærmet vi oss Stavanger i regnet.. møkka vær.. Så var'e på tide med en pølse/pisse pause i Sandnes.. jeg fikk ikke pølse for Hydro texaco dama var så treg til å bygge pølse,at 2 komponent lakk uten herder tørker fortere.. Håvard var egentlig den eneste som skåra pøls.. så jeg å sondre måtte gjøre noe så politisk ukorrekt som å røyke oss mette.. Jeg vakke veldig fornøyd... eller mett.. jeg hadde jo tross alt bare spist en med brakt pizza i Arendals omerådet.. Så etter litt rundkjøring kuking kjørte vi over brua til der s4'n stod.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Februar 26, 2008 og Håvard ble bare mere å mere spent jo nærmere vi kom.. det syntes i øya på'n.. Og etter MYE kuking i Stavanger ( det Er IKKE lett å kjøpe bil her tydeligvis! ble mye frem og tilbake meg anlegg og demontering og batteri kjøping og div.. brukte 5 timer på å kjøpe bil... thats a first.. 45min på å se på bil å bestemme seg,og 4 t og 15min på å kjøre rundt i stavanger på jakt etter batteri.. siden det stod anlegg i bilen som Håvard ikke ville ha (han er ikke noe fan av bilstereo) og orginal batteriet hadde blitt erstattet av kondensatorer og gele batterier i bagasjen.. og dritten skulle jo demonteres og.. men vi tok det med ett smil.. selgeren var jo tross alt en hyggelig kar.. Var ikke noen big deal,men vi hadde jo en lang vei hjem,og ville jo komme oss avgårde.. men bilen var fin den.. Her stoppa vi i Lyngdal for å bunkre kaffe.. og da ble det tid til litt foto.. fersk s4 eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Februar 26, 2008 Sinna bremser,jah.. fyller 17" vinter hjul bra.. kan kose seg her... Sitter ikke vondt i kjærra til Sondre,heller Kaffe kos å biljug.. det er det beste vi veit! Ett lite side bilde og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Februar 26, 2008 Siden det var jeg som kjørte hjem over ble det ikke tatt flere bilder på turen hjem.. Men når vi kom hjem midt i natta fant vi jentene i Fjøse! akurat ferdige med å male.. så da ble det samling i Fjøse midt i natta.. og noen var nok litt overtrøtte.. men flinke hadde de vært! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...