Troms: Trenger hjelp til vintertreffet.

Anbefalte innlegg

Vi trenger folk som kan stille opp for lokallaget for og gjøre vintertreffet best mulig for alle mann.

Det vi trenger er folk til og hjelpe til på flaggpostene på banen. Hvem er det som kan tenke seg og hjelpe? Husk, desto flere som hjelper til, desto mindre må hver enkelt stå vakt.

 

Folk som har meldt seg som frivillige

- Audun

- Martin

- Jan-Henrik

- Tom

- Jørgen

- Vegard

- Mats Remi (Usikker)

- Lars H

- Jørgen H

- Kim

- Thorstein (Om han kommer)

- Rune J

- Mats G.P

- Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er nok også tilgjengelig for dette, men jeg vil ikke love noe 100% da dette foregår i scootersesongen og dermed er scooterakiviteter på fjellet mye høyere prioritert i denne perioden!

Så det jeg sier her et at jeg nok neppe er med på treffet i det hele tatt dersom det kommer masse snø til da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tid det er det vintertreffet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 februar

 

å fan er nok på sjøen da: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

114 Stk som har lest tråden, ingen som gidder engasjere seg litt i og gjøre treffer best mulig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

114 Stk som har lest tråden, ingen som gidder engasjere seg litt i og gjøre treffer best mulig?

 

Husk at det bare har gått 2 dager siden du laget tråden, ikke alle som vet hva dem gjør den dagen så muligens litt tidlig å bynne å klage på at folk ikke gidder!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det bare har gått 2 dager siden du laget tråden, ikke alle som vet hva dem gjør den dagen så muligens litt tidlig å bynne å klage på at folk ikke gidder!?

 

Tja, kanskje.. men vi trenger jo hjelp. Da kan jeg tillate meg og klage litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en tråd laget for å sjekke stemningen for å hjelpe til ! tråden blir avsluttet ca 21 januar for å se om vi må leie inn folk eller om vi kan klare å gjennomføre treffet selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har plusset på 2 stk i toppen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen folkens! Det må da være flere enn oss som e interessert i å få til et bra treff? 2 daga igjen til vi må se på andre muligheter, for det kan fort bli skummelt utpå der uten flaggvakter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

be nu samtidi t di høyere makter om meir sny der nede, elllers blir d jo ingenting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke. Skal i bryllup den helga ;\ Om ikke så hadde jeg stilt opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

be nu samtidi t di høyere makter om meir sny der nede, elllers blir d jo ingenting...

 

Du å den sneen din! :P Det kommer snø. Om det mot formodning ikke skulle gjøre det, så får vi se det ann da. Skal du hjelpe til eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om æ kjør audi ijænn då, så blir æ nok å kom, å kansje ta i et tak, men ingenting e sekkert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ae kan godt hjelpe litt om noedvendi, MEN, d e ikke helt sikkert enda at ae kan komme...(pga jobb)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått den hjelpa dokker treng??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.. Det er ikke pålagt med flaggvakter der oppe, dette var noe vi ville gjøre for å øke sikkerheten på banen for medlemmene enda mer. Men for å få til dette trenger vi drahjelp fra fler enn bare et par medlemmer. Å leie inn flaggvakter blir for dyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor detta vintertreffe skal være? Kan kansje være flaggvakt, så fremst æ ikkje har vakt helg den helga! men ska undersøke imårra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være på Aspelund Finnsnes. Her e link til invitasjonen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man kjøre med prøveskilt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.