#26 Skrevet Januar 30, 2008 kan man kjøre med prøveskilt??? mener dette ikke sku være noe problem, men skal dobbel sjekke det og gi deg beskjed tilbake. Diskuter gjerne i den nye tråden slik at flere evt kan få med seg slike spørsmål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 30, 2008 kan man kjøre med prøveskilt??? Svaret er ja. Les gjerne betingelser på linken over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 30, 2008 Kan åsså være mæ å jælpe, e bære å skrike ut ka som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 30, 2008 rune vi bor jo rett atme... så vi må jo klare å hjelpe en go del til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 31, 2008 bra det gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 3, 2008 Kenneth M. (S3) skulle visst komme å hjelpe til på treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 4, 2008 om æ får sælt dein supre subaruen min nu sånn som kansje sjer, å æ får heinta nybiln før dein ti, så æ nok æ å me, å kain nok værme å hjælpte tel litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 5, 2008 om æ får sælt dein supre subaruen min nu sånn som kansje sjer, å æ får heinta nybiln før dein ti, så æ nok æ å me, å kain nok værme å hjælpte tel litt Vi i styret blir kjempeglad for all hjelp vi kan få, så vi også kan få luftet bilene våre litt på banen. Det blir i hovedsak å stå og peive med flagg. Så, Tusen hjertelig takk til alle som ønsker å hjelpe til littegranne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 7, 2008 Om det ikkje scootern min e ferdig på verkstedet tell da så eg eg med! E ikkje store oddsen førr at den blir ferdig, men man veit aldri. Bor bare et par mil unna aspelund og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 11, 2008 Jeg skal også. Så null problem for å stå flagg vakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 21, 2008 Da va eg tilbake på nett Eg kommer også, og kan gjerne hjelpe til... Ka som helst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 21, 2008 Da va eg tilbake på nett Eg kommer også, og kan gjerne hjelpe til... Ka som helst.. you're the hoe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 22, 2008 Æ tar me VAGCOM om nån e intressert=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...