Recommended Posts

Lurte på om jeg skulle få fjernet alle "pynte" listene rundt på bilen.

Er det noen som har sett noe sånt blitt gjort før , evnt hva som er blitt gjort forhold til hva enn har "fylt" igjen dumpene i dørene meg og hva som er blitt gjort med fangerene ?

tips og linker mottaes med takk ;)

Du har jo den der da.. Trur ikke det er så mange her til lands som har gjort det

[ATTACH]83898[/ATTACH]

Der var den vettu, viste jeg hadde sett det en plass. hmm da er det vel bare å skaffe ekstra dører og fangere , hive fram mig'en å ei bøtte med sparkel. Eller har noen andre noen bedre ide hvordan det kan gjøres.

Fangerne lurte jeg på om jeg kan få glassfibersprøytet ,slipt og lakkert.

Du har jo den der da.. Trur ikke det er så mange her til lands som har gjort det

[ATTACH]83898[/ATTACH]

Fy FLATE DEN var RÅ : eek :

Har du flere bilder av den Fredrik?

Sinnsyke felger, rett og slett! :D

Fy FLATE DEN var RÅ : eek :

Har du flere bilder av den Fredrik?

Vet det ligger en tråd her på forumet vedr. denne bilen. Desverre er det ingen som har funnet noe særlig flere bilder av den (mener det kun er et bilde av interiøret). Men dette er et ganske heftig bygg : rock :

noen som har en bok e.l som heter "tinning for dummies " ?? :P holder vel ikke med sparkel her

tror du må bare pusse helt ned "grunne" å så sparkle pusse å la det stå i noen dager får så å sparkle igjen..sparkelet synker litt tror jeg når du fyller slike "huller" gjorde dette på en calibra ei gang..sparklet 2-3 ganger ble knall til slutt..

tinnlodde sett er bestiltt , så nå er det bare å lære seg skal prøve med litt fram før jeg starter på dørene men tror det skal gå greit.

fant en grei guide på den + at jeg har en kompis som sier han kan dette (vil nå vise seg men :P )

http://www.bilbygging.no/viewtopic.php?t=542

tinnlodde sett er bestiltt , så nå er det bare å lære seg skal prøve med litt fram før jeg starter på dørene men tror det skal gå greit.

fant en grei guide på den + at jeg har en kompis som sier han kan dette (vil nå vise seg men :P )

Veldig spennende Georg. Dette må følges med på..... Spanande.

Se der ja;) Dette blir du nok proff til:P Du får legge ut masse bilde når du har fått dørene i hus å prøvd deg litt:D

ingen som har tenkt på glassfiber i dørene ??

Kan bli bra dette her. :) Du må legge ut bilder underveis i prosessen.

Fått gjort noe nå da Georg?

hehe går sakte her i gården for tiden , men har prøvd med på 2 dørblader jeg hadde for å teste best måte å "fylle " i list dumpen . Fant vel ut at det er best å kutte ut å sveise inn en ny plate som gjør døren clean. Sitter også å grubbler å ser på nett i forhold til å fjerne dørhandtakene hvertfall bak.

men siden bilen er i drift hver dag er det ikke enkelt nei :P

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.