Ålesund lokallag: GRATIS NYE tomme oljefat til spill-olje osv.

Anbefalte innlegg

På jobb får vi innimellom noen fat som ikke vi kan bruke i produksjonen pga rust og rusk i fata. Dei fata blir bare kasta,dei som e intressert i nye fine grønne 200 liters fat til å bruke til spillolje osv. kan bare ta kontakt så skal e ordne et fat. Leveres fraktfritt strekninga Sjukenes-stranda på Sula til Olsvika......;)

 

PS! TAR IKKE INNBYTTE ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...Kanskje vi trenger et fat,går jo rundt å spenner i halvfulle oppkappa 4 liters kanner hele tida...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt.. Men blir jo ett helvete å tømme den?

Eller HVOR tømme den:p

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...Kanskje vi trenger et fat,går jo rundt å spenner i halvfulle oppkappa 4 liters kanner hele tida...: klø :
Hehe steike greit å ha et 200 liters fat å kolve all spilloljen å driten oppi ja......;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt.. Men blir jo ett helvete å tømme den?

Eller HVOR tømme den:p

 

Mvh

 

Jeg bruker og fylle på endel singel typisk 5kg, og så tar jeg fatet til hafs. Kvitt problemet for alltid :)

 

men helt seriøst så kan man brenne det eller levere det gratis i utplasserte kommunale spesial avfalls konteinere, eller ved andre mottak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha et! Du tar vel de 2 fulle jeg har fra før i innbytte?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha et! Du tar vel de 2 fulle jeg har fra før i innbytte?;)
Haha....tar ikke innbytte nei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha....tar ikke innbytte nei ;)

 

: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hente et vi da en dag..Når du jobber kveldstid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hente et vi da en dag..Når du jobber kveldstid?
Jobba kveld imorra........skal se ka tid det passa ;) Send me ei melding på 92 21 63 63 (jobb-nr) imorra så kan e pipe på når det passa. Har en mistanke om at det blir litt å gjør imorra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Humla Racing,Lundal Racing og Vestlandske Cöstom fått hver sitt tomme fat.....flere tomme på lur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.