RS4 II felger fra Velocity Motoring.. Bilder!!!

Anbefalte innlegg

Nå er det en del som har sendt meg pm angående RS4 II felger fra Velocity Motoring i USA, og jeg lovet å legge ut erfaringer om dem.

 

Det var litt rot i starten, men det kom seg veldig og ting gikk smertefritt. Dem er litt treig å svare på mail, men er bare å ringe dem så det er ikke no stress.

Et tips er å være nøyaktig med bestillingen, særlig når det kommer til farge osv. Sett klart opp hva du skal ha fra første mail slik at det ikke oppstår misforståelser, det tok en del tid å få rettet opp i nettopp en slik feil.

 

Når det kommer til penger så må de overføres da VMR ikke aksepterer VISA eller PAYPAL, men all info får man hos VMR som man gir til banken sin... null stress.... Når de får pengen sine så går ting kjapt og greit og det er egentlig bare å sette seg tilbake å vente, skulle mailen med tracking nummer la vente på seg så er det bare å ringe å snakke med SALG så får man det med en gang.

 

Ellers så har jeg fått jevnlige oppdateringer pr mail på at de har mottatt penger, at de holder på å ferdigstille bestillingen osv.... Men det kan gå litt treigt. Under er linker til hjemmesiden og mailadr til salgsavd. Anbefaler også de som har tenkt eller lyst til å kjøpe felger fra VMR til å gå inn på http://audizine.com/ (søk på VMR WHEELS eller V708 wheels eller RS4 reps) å les om erfaringer og tilbakemeldiger på forhandler og felger fra forbrukere i usa og europa. Der vil dere også finne bilder av felgene montert på kundebiler slik at dere får se de forskjellige felgfargene på forskjellige biler. Så får dere et inntrykk av hva dere kan forvente dere av begge deler siden de selger en del andre fete felger, ikke bare RS4 II.

 

Nå kjøpte jeg 8,5x19" RS4 II felger i GUNMETAL (se bilde under), felger pluss frakt til Norge kom på $1279. Så er spent på toll osv, skal poste det strax jeg vet hva toll kommer på. Men som de sa hos VMR så vil man kunne spare en del hvis man er flere som kjøper, så undersøk om det er flere som er intr før dere skal kjøpe... er penger å spare på gruppekjøp.

Åsså når det gjelder frakt så har VMR rykte på seg for å pakke felgene bra for å unngå skader under frakt. De bruker er firma som heter BAX GLOBAL, nevner det siden folk har forskjellig erfaring med feks UPS, FedEx osv....

 

Noe annet folk lurer på så er det bare å rope ut:)

 

Link hjemmeside: http://velocitymotoring.com/

 

E-mail salg: charles@velocitymotoring.com

phantom_35[1].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres jo bra ut!

Ingen som er ivrige til å dra igang et gruppekjøp da?

Evt noen dekksjapper som har planer om å ta inn disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg de felgene der i samme farge (gunmetal som nevnt før i tråden)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tollen er jo ikke noe å være spent på :) Er ikke vanlig toll på bildeler, man betaler bare norsk moms på varen.

25% mva på kjøpssummen så har du det du skal betale. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det en del som har sendt meg pm angående RS4 II felger fra Velocity Motoring i USA, og jeg lovet å legge ut erfaringer om dem.

 

Det var litt rot i starten, men det kom seg veldig og ting gikk smertefritt. Dem er litt treig å svare på mail, men er bare å ringe dem så det er ikke no stress.

Et tips er å være nøyaktig med bestillingen, særlig når det kommer til farge osv. Sett klart opp hva du skal ha fra første mail slik at det ikke oppstår misforståelser, det tok en del tid å få rettet opp i nettopp en slik feil.

 

Når det kommer til penger så må de overføres da VMR ikke aksepterer VISA eller PAYPAL, men all info får man hos VMR som man gir til banken sin... null stress.... Når de får pengen sine så går ting kjapt og greit og det er egentlig bare å sette seg tilbake å vente, skulle mailen med tracking nummer la vente på seg så er det bare å ringe å snakke med SALG så får man det med en gang.

 

Ellers så har jeg fått jevnlige oppdateringer pr mail på at de har mottatt penger, at de holder på å ferdigstille bestillingen osv.... Men det kan gå litt treigt. Under er linker til hjemmesiden og mailadr til salgsavd. Anbefaler også de som har tenkt eller lyst til å kjøpe felger fra VMR til å gå inn på http://audizine.com/ (søk på VMR WHEELS eller V708 wheels eller RS4 reps) å les om erfaringer og tilbakemeldiger på forhandler og felger fra forbrukere i usa og europa. Der vil dere også finne bilder av felgene montert på kundebiler slik at dere får se de forskjellige felgfargene på forskjellige biler. Så får dere et inntrykk av hva dere kan forvente dere av begge deler siden de selger en del andre fete felger, ikke bare RS4 II.

 

Nå kjøpte jeg 8,5x19" RS4 II felger i GUNMETAL (se bilde under), felger pluss frakt til Norge kom på $1279. Så er spent på toll osv, skal poste det strax jeg vet hva toll kommer på. Men som de sa hos VMR så vil man kunne spare en del hvis man er flere som kjøper, så undersøk om det er flere som er intr før dere skal kjøpe... er penger å spare på gruppekjøp.

Åsså når det gjelder frakt så har VMR rykte på seg for å pakke felgene bra for å unngå skader under frakt. De bruker er firma som heter BAX GLOBAL, nevner det siden folk har forskjellig erfaring med feks UPS, FedEx osv....

 

Noe annet folk lurer på så er det bare å rope ut:)

 

Link hjemmeside: http://velocitymotoring.com/

 

E-mail salg: charles@velocitymotoring.com

 

 

Er dette en ekte RS - 4 II felg eller er det en replica?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en ekte RS - 4 II felg eller er det en replica?

 

Dette er ikke ekte nei. Etter det jeg har hørt så passer ikke orginale RS4 felger på våre biler pga ET, nye RS4 er visst widebody etter det jeg har skjønt. Men disse RS4 felgene er laget for å passe over de fleste BBK uten bruk av spacere, noe ikke alle RS4 rep felger gjør pga en ganske flat design. På disse så "buler" eikene mye mer enn på andre RS4 felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tollen er jo ikke noe å være spent på :) Er ikke vanlig toll på bildeler, man betaler bare norsk moms på varen.

25% mva på kjøpssummen så har du det du skal betale. ;)

 

Ok, takk for info:) Da kommer felger med frakt og moms på Kr 8875:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

 

Har sjekket litt rundt om og lurer på er det ikke mulig å få tak i rs4 II - gunmetal i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering.....

 

Felgene ble sendt fra california 11 januar og kom til schenker sitt toll lager idag 18jan, så en ukes frakt tid er ikke dårlig. Nå skal dem bare gjennom den norske toll mølla, så får vi se hvor lang tid det tar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.

 

Har sjekket litt rundt om og lurer på er det ikke mulig å få tak i rs4 II - gunmetal i norge?

 

Har leitet, fant ingen som solgte slike i norge.... mulig det er meg som ikke har lett godt nok, men søkte over alt. var derfor jeg kjøpte fra usa. gikk fort å greit det, og kursen på dollar er jo enda bra: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET på felga du kjøpte? 45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET på felga du kjøpte? 45?

 

ET 38... Slik som jeg forstod det så er de laget slik for å gå kant i kant med skjermen uten bruk av spacer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har felgene kommet og jeg legger ut bilder av dem i morgen. Har ikke sett dem selv enda, kommer hjem i morgen så da er det rett i garasjen!!!!: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er felgene i hus.... Pris inn i Norge ca Kr 11000 inkl frakt

 

Info:

Model V708

Dim 19x8,5

ET 38

Farge Gunmetal

5x112

Hub 57.1

felg1.JPG

felg2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun fargen som er spesielle med disse eller ?

 

Siden jeg ga 11000 med dekk her i Norge, og da koster det jo ikke skjorta å de lakket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det bare er fargen vet jeg ikke, men de er laget for å passe over så å si alle oppgraderte bremsesystem uten bruk av spacere. Noe ikke alle RS4 II reps er, pluss at de ser litt mer agresive ut pga formen enn de RS4 II reps jeg har sett til nå....

 

Hadde også planer om å kjøpe her i norge, men fant ikke fargen jeg ville ha og gadd ikke styre med lakking + at jeg har planer om nye bremser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært morsomt å høre med Christer på dekkskift om han klarer å skaffe disse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei christer skaffer ikke gunmetal her er et utklipp fra pm fra christer

 

Hei

RS4-2 finnes også i en litt mørkere versjon en den lyse ja, men den helt mørke "gunmetall" versjonen tror jeg er en TSW felg som fins bare i 18"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte disse for 2 år siden på gamle bilen min. Dette er replika felger og er nok ikke så mørke som de BV har kjøpt, men mørkere en de kopiene alle selger.. Disse gikk heller ikke over Mov-it 345mm 4 pots bremsen på S4en..

senkaa4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo nevne at de fåes i tre farger....

 

Gunmetal

Onyx Black

Hyper Silver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo nevne at de fåes i tre farger....

 

Gunmetal

Onyx Black

Hyper Silver

 

Du valgte ihvertfall helt rett farge. Lurer på om jeg skal lakkere Spotec'ene mine samme. Har du sort A4 med sort optikk? I så fall blir felgene skikkelig prikk over i'en. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det jeg så for meg... Sort bli med sort optikk, tror det blir kult jeg. Tror gunmetal fargen kommer til å bli sinnsykt rå på sportec felgene, sportec er jo utrolig fine felger da!

Ja jeg vet det er delte meninger om helt sorte biler selv om felgene ikke er like mørke som bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det jeg så for meg... Sort bli med sort optikk, tror det blir kult jeg. Tror gunmetal fargen kommer til å bli sinnsykt rå på sportec felgene, sportec er jo utrolig fine felger da!

Ja jeg vet det er delte meninger om helt sorte biler selv om felgene ikke er like mørke som bilen:)

 

Har du noen bilder?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen bilder?:)

 

Har ikke satt dem på enda... er 100m med snø her oppe enda: bh : Men poster så snart jeg har fått dem på ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.