Mjøsa lokallag: Lokallags treff?

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg har noe med det? Men skal vi ikke ha noen sånne i vinter?

Er vel på tiden og få igang noe slikt igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner lokallagstreff og info rundt dette uansett når det er jeg. Men syns nå vi kan prøve å flytte de litt rundt omkring. ikke bare ta de på rudshøgda. mjøsa er jo tross alt ganske stor. og det er jo ikke å stikke under en stein at det er Hamar og omegn som tjener på treff på rudshøgda. ;) går jo ann å ta et par på biri og noen på gjøvik og? eller hva syns dere andre?

 

(må være litt aktiv nå som jeg endelig kjører vag igjen) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner lokallagstreff og info rundt dette uansett når det er jeg. Men syns nå vi kan prøve å flytte de litt rundt omkring. ikke bare ta de på rudshøgda. mjøsa er jo tross alt ganske stor. og det er jo ikke å stikke under en stein at det er Hamar og omegn som tjener på treff på rudshøgda. ;) går jo ann å ta et par på biri og noen på gjøvik og? eller hva syns dere andre?

 

(må være litt aktiv nå som jeg endelig kjører vag igjen) :P

 

Samme for meg hvor det er :P

Har ikke noe med dette og gjøre lenger, men jeg vil gjerne at noe skjer så vi har noe og gjøre :P

Men fint om styret kan komme med noe snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem sitter egentlig i mjøsa styret nå? Savner at det skjer noe. Har ikke skjedd noe siden Tour de mjøsa jo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem sitter egentlig i mjøsa styret nå? Savner at det skjer noe. Har ikke skjedd noe siden Tour de mjøsa jo.

 

Anders Lillejordet - Leder

Tor Olav Salvesen

Roar Stegegjerdet

Dan Stamnes ?

Tor Egil Hannestad ?

 

er ikke helt sikker,men tror det ser slik ut..

Har ikke skjedd noe siden tour de mjøsa nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette syns jeg er utrolig dårlig å kjedelig

vært å besøkt ett lokalag, å de hadde jo gokart å greier! kjempe opplegg

bowling er jo også en klassikker?

ingen som vil møtes altså?

på tide noen gjør noe for å samle folk igjenn da.. å siden dt er valgt ledere her så må vel de gjøre jobben?

kan ike huske å ha sett omtrendt noen av de aktive her på lenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært dumt detta!:) er jo mange fine solskinns dager framover så er et hint til de som har bil stående i garasjen..(ta meg ut for en tur) hehe: smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært dumt detta!:) er jo mange fine solskinns dager framover så er et hint til de som har bil stående i garasjen..(ta meg ut for en tur) hehe: smil :: smil :

 

Siden ingen andre spør så kan jeg prøve

 

Noen som vil prøve å dra igang ett lite lokalagsmøte med litt bilprat, bowling osv?

evt når?

om det er flere intreserte så burde vel dette gå ann!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vel ikke gjort no med noe sånn nei..de i styret får gå sammen og dure igang noe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styret ser ut til å gå litt i oppløsning for tiden. Vi trenger å få til et skikkelig møte for å diskutere framtiden til lokallaget. Desverre så har vi en stor utfording med et VELDIG stort lokallag og folk er ikke like flinke til å ta initativ her virker det som.

 

Har snakket med Anders Lillejordet og Tor-Olav så vi skal se om vi ikke finner på en løsning snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde og få til treff på losna når før jul, men ble skrinlagt pga de ikke hadde ledige dager annet enn midt i uka!

 

styret forøvrig har jeg hørt lite fra desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

derfor jeg spurte om dt var noen intresse..

virker som alle i styret vil gi seg syns nå jeg..

har å fått høre att ingen gidder om vinteren så ingen vits..

men er jo mange som gidder om dt hadde skjedd noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116264

 

Vi i styret har ikke fått organisert noe spesielt,

men siden det var så stor intresse for å få til et vårtreff, så har jeg fått til et "lite" treff alikevel....

 

Eg håper dere alle møter opp, slik at vi kan banke alle disse stusselige Saab eierne i diverse konkurranser.

 

Kom igjen! Støtt opp om lokallaget!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra at du tar tak i dette Roar. Stå på. jeg regner med å dukke opp i hvertfall. men valdrestreffet er tradisjon. så durer nok videre til valdres forholdsvis tidlig på kvelden. overnattingen skjer i valdres med tilhørende tur ut på lokale kroa ;)

 

ellers vil jeg etterlyse at det blir et styremøte / lokallagsmøte med diskusjon rundt utbyttinger/fornying av medlemmene i styret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært greit da ettersom jeg har skjønt dt ikke er mange av de som sitter som er aktive?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer. er veldig lite aktivitet i hvertfall her på Hamar. regner med at Dan og Roar slenger seg videre en runde til. Men her på den riktige side av mjøsa må det noen endringer til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer. er veldig lite aktivitet i hvertfall her på Hamar. regner med at Dan og Roar slenger seg videre en runde til. Men her på den riktige side av mjøsa må det noen endringer til ;)

 

Prat med Anders, så har me plass til deg veittu.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.