Anbefalte innlegg

Ettersom det forrige treffet gikk i dass pga en defekt rulle, skulle vi kanskje prøvt igjen og sett om vi kunne fått til ett treff der oppe, og hvor vi fikk prøvt bilene på den nå fungerende rulla?

 

Jeg har selv ikke anelse hvor mye effekt som er i bilen, og har litt lyst å finne ut av det, da det har blitt litt ombygginger ifra original stand. Er alltid interessant å kikke og lære litt fra gutta som virkelig kan skru bil.

 

Kanskje vi til og med hadde fått til en bra pris hvis vi kom oppover..?! De tar idag 1090 + mva for en tur på rulla, for å måle før og etter effekt etter chipping, så det burde jo kunne bli en del billigere da vi ikke skal chippen, men kjøre en tur.

 

Nå er Tommy en tur i Kina, og er ikke tilbake før 27.09, men kanskje vi kunne fått til noe etter da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAdde vært meget interessant det ja, må bare få byttet vannpumpa først...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo gjort en del med denne bilen, så jeg er litt spent på ytelsen på den. Er liksom ganske mye som ikke er som originalt lengre, og mere kommer det, så..

 

Planen er å ta en tur på rulla enten det blir med klubben eller ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal undersøke dette, kommer tilbake med mer info...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johan Heide

Må bare få byttet vannpumpa først...

 

Da tar du vel likegodt reg. reima og div vel? Den ligger jo kilt godt inni sammensuriet der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.