Nordmøre lokallag: Eu-kontroll med tonede ruter

Anbefalte innlegg

skal sette inn Audi på eu med profftona ruter all the way (utenom frontruta) og det er vel ikke ukjent at det kan bli vanskelig og få godkjent i dag: bh :

 

tar gjerne imot tips fra noen som vet om noen som kan hjelpe til med dette..eller for all del en mekaniker her som kan gjøre det: rock :

 

hvis ikke må jeg til med og skifte ruter..noe jeg ikke har spesielt store planer/tid for: do :

 

Rolf Marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rull ned vinduene :)

Kommer jo ann på hvor mørk toning du har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell mulig at du må bytte det ut mens den er inne ja. 15-20% innsyn var det mye snakk om at det er lov eller ikke men mange som jobber på EU kontroll nekter å få det gjennom. Mens brente ruter originalt skal vare lov så tja vet ikke jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner du ingen mekanikere med grå stær da ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få kjøpt brente/solfilm ruter orginalt noen plass ? Jeg tenker nå på siderutene framme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rull ned vinduet og dra ut sikringen, eller sveiva;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel..får låne originalruter av en mekaniker,men får ikke godkjent uten å skifte de først..når de vet at tonarutene blir like fort satt inn igjen etter kontrollen: rolleyes

 

hadde vel et lite håp på Wist og Bjørn Even der etter at jeg var oppom og hentet jobbil der men har nå hørt at de ikke kan måle co på bensinbiler..?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt problemer med bensinbiler for tiden ja. Har ikke 4gassmåler og nå er det ikke lov å låne av avdre. Så med andre ord så må vi kjøpe en sånn måler, men det er ikke så enkelt å få med sjefen på da vi ikke har så mye bruk for det i jobbsamenheng. Er ikke så mye lastebiler med bensinmotor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ja det er sant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.