#1 Skrevet Januar 15, 2008 Da har dekka kommet og her kommer en Norges sensasjon!! Helt riktig. Du leste riktig; Se hvordan dekket "spiser opp" 14" på insiden HEFTIIIIG!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2008 Snodig dimensjon:confused: Bilder av felgene de skal på, samt bredde på felgene for å få et lite inntrykk av hvordan det vil se ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2008 Bilde av felgene kommer når jeg har de, vil holde det litt hemmelig inntil videre Det blir "bare" 7x17" felger vil ikke bli noe mega strekk, men tror kantene blir utsatte nok som de blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2008 Syke dekk med syke dimensjoner!! Hvor i alle dager kjøpte du desse? Hva koster en slik "sær" dimensjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2008 Syke dekk med syke dimensjoner!!Hvor i alle dager kjøpte du desse? Hva koster en slik "sær" dimensjon? Her kan du få tak i ett sett foreksempel.... http://cgi.ebay.de/185-35-17-Nankang-NSII-185-35R17_W0QQitemZ300189432436QQihZ020QQcategoryZ9891QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Men fra butikk har jeg ingen ide om.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2008 Sorry for blasfemien Her påSpeedlines 7,5-17. Freigabe for 6 til 6,5-17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2008 Jeg kjøpte dekk på dekkonline for 591,- stk Gleder meg som en UNGE til å få på noen felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2008 Det der kan bli spennende å se resultatet av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2008 Hvor har du fått de parpirene fra Frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2008 Da har dekka kommet og her kommer en Norges sensasjon!! : Ettersom jeg leste i en tråd så kommer/finnes også 165/35 17, dvs enda verre dimensjon mht superlave dekk. Men skal man ha 7 eller 7,5x17 felg, så begynner det sikkert å bli i smaleste laget også. Kult med 185/35, gogogo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 15, 2008 Hvis det er Christer på dekkskift du mener så kan han nok takke meg for at jeg tipsa han om 185/35 hvartfall 165 ikke jeg bidratt med, mensom du sier, 165 er for smalt til 7" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 15, 2008 Hvis det er Christer på dekkskift du mener så kan han nok takke meg for at jeg tipsa han om 185/35 hvartfall 165 ikke jeg bidratt med, mensom du sier, 165 er for smalt til 7" Jepp var han som nevnte det i en liste eller tråd. Du får vel sikkert luft i 165 på 7 tom, men mulig det ser dumt ut, kommer helt an på hvor bredt 165 dekket faktisk er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 16, 2008 Hvor har du fått de parpirene fra Frode? Google er din venn Ettersom jeg leste i en tråd så kommer/finnes også 165/35 17, dvs enda verre dimensjon mht superlave dekk. Men skal man ha 7 eller 7,5x17 felg, så begynner det sikkert å bli i smaleste laget også. Kult med 185/35, gogogo! 185/35 går ikke på 7.5" felg iflg reifenfreigabe. Husk at du har ekstremt lave dekksider å spre strekken over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 16, 2008 Google er din venn 185/35 går ikke på 7.5" felg iflg reifenfreigabe. Husk at du har ekstremt lave dekksider å spre strekken over Reifenfreigabe er en ting, men hvis man får luft i hjulet og dekket ikke er totalt ødelagt av strekk så er det bare å sette det på. Tror nok ikke noen anbefaler 225/30 20 på 9,5 toms felg heller, men jeg kjørte på det i 2 sesonger og det gikk helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 8, 2008 Felgene er i hus!!! Har selvfølgelig alt prøvemontert de! Lar bare bildene tale for seg selv her! SUPERSIZE ME! Lungt lungt lungt Luungt!!! Kan ikke bli sommer fort nok nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 8, 2008 Hehe var da litt av en dimensjon da!!! Går an med 17 toms felger når man får på slike dekk ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 8, 2008 lekkert - mangler bare å få de ut i buene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 8, 2008 Kuleste Poloen jeg har sett på lenge Og det har den spesielle hjuldimensjonen hjulpet godt til med Rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 8, 2008 gi meg bilen din!!! fyyy den var kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 8, 2008 Detta ble pent! Grattis med nye felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 8, 2008 Gromt,de felgene kledde bilen? Hva heter felgene btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 8, 2008 Tommær`n åpp Alex! Ble en helt annen bil jo, og det i positiv betydning! Helrått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 8, 2008 Takker alle ja! Det blei driit bra! syns jeg selv da Mye bedre enn det kommer fram på bildene.. 17" er ikke så lite, når en putter de på en polo Får se om jeg kan få de lenger ut.. hadde vært bedre det.. får se hva senken tillalter.. prøve med litt mere senk også Felgene heter Mangels Driver Ja, det blei en Helt annen bil! Er såå mye fetere hjul enn jeg har sett på leenge hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 8, 2008 hefti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 9, 2008 Felgene var ikke min stil, men veldig artig dimensjon, fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...