Nye sommerdekk på plass!! Rolling on seventeens

Anbefalte innlegg

Syns dette ble meget bra Alexander! Grattis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble TØFT alex;)

tenker dt var kjedelig å bytte igjenn;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker takker : smil : De dekka og felga var absolutt verdt penga, for å si det slik : rock :

Ja, Joachim, Det er SUPERKJIPT å sette på vinterhjula igjen : dum :: haha :

 

Sommerhjula skal på i påska regner jeg med : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er den tøffeste poloen jeg har sett... supernice;) det der likte jeg:) Stilrent:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... går de dekka på mine 8-tommere tru?

 

Trudde jeg hadde lave dekk med 195/40-17 : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du vil slite på 8".. :o De går på 7,5" ser det ut som, men det er vel også grensen tror jeg...

 

Takker alle :) Syns felgene matchet 110% med stilen på bilen : smil : Cleant og stilrent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 35 profil sjeldent eller?:P bare lurer=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

35 profil i seg selv er ikke noe nytt, men 185/45-17 er ikke den dimensjonen du ser mest av daglig, om du i det hele tatt ser noen andre med dette i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er så veldig mange som har denna dimmen i Norge enda nei ;) Vet ikke om noen, men det kommer sikker noen sett til når Christer får de i salg :) Jeg var først anyways :nana:: rock : hehe : rolleyes

Takker btw ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen Alexander! elsker bilen din ass!! du har min stemme til sommern i hvertfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får si som alle andre, at det der ble meeeget pent! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der blei skikkelig bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra! Felgene var cleane, og dekkdimmen rå!

 

Du er ikke alene om å lengte til sommerhjulsesongen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu, dette ble bra ! Likte felgene veldig godt jeg, syntes de satt som smør i våt snø ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden døde litt ut.. men brukte nå felgene og dekka stort sett smertefritt hele forrige sessongen :) Sitter nå her og mimrer og bare gleder meg som en unge til å få go´felga på igjen, så legger ut noen bilder fra sessongen som har vært :)

 

Byttet også senkesett før sommerhjula blei montert så fikk mere senk, og fikk akkurat den looken jeg ville ha! :D

 

DSC00479.jpg

 

DSC00480.jpg

 

DSC00619.jpg

 

DSC00625-1.jpg

 

DSC00645.jpg

 

DSC00646-1.jpg

 

P7090434.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P7090442.jpg

 

DSC00750.jpg

 

P7260419.jpg

 

P7260420.jpg

 

DSC_0071B.jpg

 

DSC00937.jpg

 

DSC_0451.jpg

 

Kjørte slik som på de siste bildene her, absolutt uten subbing i det hele tatt!! :D Og det var igrunn deilig, selv om bilen var så stiv at bilen nærmest hoppet framover..

 

Alt i alt knallfornøyd med dekka! ikke tidenes mest slitesterke, men det er jo ikke lavprofil kjent for å være uansett :P Det éneste som er negativt med disse, er at felgen aldri er mer enn 3,5cm fra bakken, og dekket ikke dekker felgkantene, så de blir lett "kantkjørt" av småstein etc, så grusveier etc kan en nesten ikke kjøre på.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent var det iallefall!!! : rock : Likte dimmen der ja!! Får håpe du klarer deg en sesong til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! :) Ja, jeg prøver enda en sessong jeg vettu! har også veldig lyst på noen andre felger, men har bestemt meg for å beholde dissa alikvel. Har endel andre planer da ;) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du "får ikke lov" å bytte ut de hjula enda Alexander! Som hånd i hanske på bilen de der!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du sier noe der Knutis :P Og det er derfor jeg beholder de. :) Men har noen planer som jeg tror hadde gjort deg veldig! :D Får se nå, utover våren ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.