#26 Skrevet Februar 9, 2008 : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 9, 2008 Syns dette ble meget bra Alexander! Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 9, 2008 Dette ble TØFT alex;) tenker dt var kjedelig å bytte igjenn;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 9, 2008 Takker takker De dekka og felga var absolutt verdt penga, for å si det slik Ja, Joachim, Det er SUPERKJIPT å sette på vinterhjula igjen Sommerhjula skal på i påska regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 10, 2008 tror det er den tøffeste poloen jeg har sett... supernice;) det der likte jeg:) Stilrent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 10, 2008 Hmmm... går de dekka på mine 8-tommere tru? Trudde jeg hadde lave dekk med 195/40-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 10, 2008 Tror du vil slite på 8".. De går på 7,5" ser det ut som, men det er vel også grensen tror jeg... Takker alle Syns felgene matchet 110% med stilen på bilen Cleant og stilrent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 12, 2008 er 35 profil sjeldent eller? bare lurer=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 12, 2008 35 profil i seg selv er ikke noe nytt, men 185/45-17 er ikke den dimensjonen du ser mest av daglig, om du i det hele tatt ser noen andre med dette i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 12, 2008 Veldig pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 12, 2008 Tror ikke det er så veldig mange som har denna dimmen i Norge enda nei Vet ikke om noen, men det kommer sikker noen sett til når Christer får de i salg Jeg var først anyways hehe Takker btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 12, 2008 Fy faen Alexander! elsker bilen din ass!! du har min stemme til sommern i hvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 13, 2008 Får si som alle andre, at det der ble meeeget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 13, 2008 Det der blei skikkelig bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 13, 2008 Utrolig bra! Felgene var cleane, og dekkdimmen rå! Du er ikke alene om å lengte til sommerhjulsesongen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 13, 2008 Jaggu, dette ble bra ! Likte felgene veldig godt jeg, syntes de satt som smør i våt snø ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 3, 2009 Denne tråden døde litt ut.. men brukte nå felgene og dekka stort sett smertefritt hele forrige sessongen Sitter nå her og mimrer og bare gleder meg som en unge til å få go´felga på igjen, så legger ut noen bilder fra sessongen som har vært Byttet også senkesett før sommerhjula blei montert så fikk mere senk, og fikk akkurat den looken jeg ville ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 3, 2009 Kjørte slik som på de siste bildene her, absolutt uten subbing i det hele tatt!! Og det var igrunn deilig, selv om bilen var så stiv at bilen nærmest hoppet framover.. Alt i alt knallfornøyd med dekka! ikke tidenes mest slitesterke, men det er jo ikke lavprofil kjent for å være uansett Det éneste som er negativt med disse, er at felgen aldri er mer enn 3,5cm fra bakken, og dekket ikke dekker felgkantene, så de blir lett "kantkjørt" av småstein etc, så grusveier etc kan en nesten ikke kjøre på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 4, 2009 Pent var det iallefall!!! Likte dimmen der ja!! Får håpe du klarer deg en sesong til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 4, 2009 Takk for det! Ja, jeg prøver enda en sessong jeg vettu! har også veldig lyst på noen andre felger, men har bestemt meg for å beholde dissa alikvel. Har endel andre planer da hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 5, 2009 Du "får ikke lov" å bytte ut de hjula enda Alexander! Som hånd i hanske på bilen de der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 5, 2009 Hehe, du sier noe der Knutis Og det er derfor jeg beholder de. Men har noen planer som jeg tror hadde gjort deg veldig! Får se nå, utover våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...