Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om noen kan si meg hvordan det er å handle fra "034". Riktige deler som blir levert? Lang leveringstid? Dyr porto? Gode eller dårlige erfaringer: klø :

Hilsen Arne Fjeldal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktgie deler blir levert, ikke lang leveringstid, går vel ca 6 til 7 dager (min erfaring), ikke dyr porto... Veldig bra og rask kommunikasjon..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å handle med 034 er meget enkelt. Lurer du på noe så svarer dem fort på mail. Frakten på siste bestillingen min ble 300kr og det er ikke så stor forskjell på om det er en eller flere varer da det er distansen som koster. Har kun gode erferinger der i fra!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei takk for svar. Er i kontakt med 034, de svarer jo på mail med en gang, meget bra. Når dere bestiller varer blir de da merket med fks GAVE;) for å ungå norsk moms eller er dette momsfritatt?

Hilsen Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei takk for svar. Er i kontakt med 034, de svarer jo på mail med en gang, meget bra. Når dere bestiller varer blir de da merket med fks GAVE;) for å ungå norsk moms eller er dette momsfritatt?

Hilsen Arne

 

Dette kan du bare be om så fikser de det..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei takk for svar. Er i kontakt med 034, de svarer jo på mail med en gang, meget bra. Når dere bestiller varer blir de da merket med fks GAVE;) for å ungå norsk moms eller er dette momsfritatt?

Hilsen Arne

 

Min erfaring er at dette har blitt gjort uten at jeg har sagt et ord om det. De kjenner nok til problemstillingen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.