___RS2 turbo på S2 3b Eksosmanifold?

Anbefalte innlegg

Som topic, lurer jeg på hvordan det blir å kjøre med Rs2 turbo på en S2 manifold... på min S2...

Noen vist? Dumt? eller ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva du egentlig spør om her? Jeg har jo hatt det så det går jo. Om det var dumt? Nei, egentlig ikke, det var vel helt ok...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s2 manifoilden er jo endel dårligere flow i en en rs2 man. Så du får nok endel hester/respons på og skaffe deg en rs2 manifoild, men som sagt er du ikke ute etter det går det jo med s2 manifold, som han som har prøvd det sier:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for hjelpen.....

Lutre på om det gikk... Og evt om jeg fikk noen bedre effekt, enn av orginalturboen..

Beklager dårlig spørsmål

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel ikke noe mer effekt av og montere en slik turbo uten chip som er beregnet for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel ikke noe mer effekt av og montere en slik turbo uten chip som er beregnet for det.

 

Jeg fikk ihvertfall litt høyere ladetrykk (gikk fra 0,8 bar til 0,97 uten bytte av noe annet enn turbo og luftfilter) og bilen gikk bedre enn med standard 7000 turbo men jeg har liksom ikke noe bremsepapirer til å vise til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må man ha ny downpipe ved bytte til RS2 manifold fra f.eks AAN monifold? eller er turboen "plassert" på samme sted på begge de to?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

turboen er på samme høyde.. men rs2 manifolden har flensen til turbo noen cm lengere bak(mot torpedo) men går helt fint begge deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, så det er eneste forskjell? turboen blir ikke sittende lenger vekk fra motoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, så det er eneste forskjell? turboen blir ikke sittende lenger vekk fra motoren?

 

RS2 manifolden er nesten likt utformet.. Så den blir sittende likt som han over her skriver! Søk så ser du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.