Buskerud: klistremerker til bilen

Anbefalte innlegg

er det her en må si fra hvis en vil ha noen diskre merker til å ha på bilen ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møter du på lokallagssamling, og tar en liten prat med Lars Olav, som du får merker og skiltplater hos. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møter du på lokallagssamling, og tar en liten prat med Lars Olav, som du får merker og skiltplater hos. :P

 

Hmm.. Kan du si meg hvor jeg finenr han Lars Olav? Bor i Drammen, og skulle hatt 3 merker....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Kan du si meg hvor jeg finenr han Lars Olav? Bor i Drammen, og skulle hatt 3 merker....

Stikk innom lokallagsmøtet i kveld da vel, tipper han dukker opp der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom lokallagsmøtet i kveld da vel, tipper han dukker opp der ;)

 

Joda.. men hvor er så det her i drammen? hehe.. ny medlem her ser du, så er ikke så godt kjent ennå... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har lokallagstreff på Mc Donalds på Åssiden, parkeringen ut mot Rozenkrantz

Annenhver tirsdag, og vi prøver å være der fra klokken 19.00

 

Velkommen skal du være :)

Åssen bil kjører du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen i klubben!

 

Her ser du oversikten over lokallagssamlinger i Buskerud lokallag, vi treffes på McDonald på Åssiden annenhver tirsdag ca kl 19 (de andre er aaaalltid sent ute...). Det pleier også være litt prat i tråden i forkant av treffene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Jeg var først ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Jeg var først ;)

 

Hjelper ikke det når du sier feil:p Er ikke treff på mandag, men tirsdager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;-) makan

Klar for noen klistremerker på den "nye" bilen jeg og Lars Olav! Neste TIRSDAGs treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne kanskje vært en idè å "spre" klistremerker og evt skiltplater blant flere i lokallaget? Bare noe jeg lufter her og nå, men vi kan jo snakke om det på neste treff? (som jeg ikke får vært med på pga jobb...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne kanskje vært en idè å "spre" klistremerker og evt skiltplater blant flere i lokallaget? Bare noe jeg lufter her og nå, men vi kan jo snakke om det på neste treff? (som jeg ikke får vært med på pga jobb...)

 

Sikkert ikke så dumt. Vi burde i samme slengen fått valgt et styre for lokallaget. Det er jo flere som er mer aktive på treff en meg, og to styremedlemmer hvorav en også er kasserer, tror jeg kunne være lurt. Jeg lager en egen tråd på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har lokallagstreff på Mc Donalds på Åssiden, parkeringen ut mot Rozenkrantz

Annenhver tirsdag, og vi prøver å være der fra klokken 19.00

 

Velkommen skal du være :)

Åssen bil kjører du?

 

Takk takk:) Kjører en Golf2 for øyeblikket, ligger bilde med en liten beskrivelse av den på profilen min..

Får ikke kommet meg dit ennå, da bilen står på Hadeland for øyeblikket.. hehe.. Men vet dere om det er mulighet for å få tilsendt ett merke, dersom jeg forskuddsbetaler eller noe slikt? Ettersom jeg ikke får kommet meg dit mener jeg... Eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.