#51 Skrevet Januar 20, 2008 Lambo Lada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 20, 2008 Lambo Lada Den var litt kul da.. Likte ikke dørene,men ellers så den grei ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 20, 2008 Den var litt kul da.. Likte ikke dørene,men ellers så den grei ut Den er jo über tøff da! skyline motor å greier, sinnsykt gjennomført! English Russia: Ghost Rider Lada Tuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 20, 2008 Liten tøffing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 20, 2008 Nedbør: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 20, 2008 Spesialutgave av Beetle: Frogle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 20, 2008 Denne var jo kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 20, 2008 Spesialutgave av Beetle: Frogle Det blir jo en "Turtle": rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 20, 2008 Turtle ja, det har du selvsagt helt rett i. For tidlig på søndagsmorran til å se forskjell på små grønne dyr: Her er en Alien utgave (aner ikke hvilken bil den er bygd på) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 20, 2008 pt cruiser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 20, 2008 Og for å holde det til topic; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 21, 2008 Hva er feil med den Golfen? Dette er helt feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 21, 2008 Skjønner heller ikke hva som var galt med golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 21, 2008 Hva er feil med den Golfen? Hjulbuene.. er valsa så runde at det ser helt møngis ut. Blir kanskje ikke helt rett å ta den med i denne sammenhengen da Lupobeetle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 21, 2008 pt cruiser? Nei. ER en Plymouth Prowler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 21, 2008 Nei.ER en Plymouth Prowler en plymouth prowler er det så sannelig ikke! men derimot en chrysler pt cruiser er det, en prowler ser helt annerledes ut, denne ser du er en mini van med no stygg kreasjon på seg, søk på gooole og du vil se at du tok feil:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 21, 2008 en plymouth prowler er det så sannelig ikke! men derimot en chrysler pt cruiser er det, en prowler ser helt annerledes ut, denne ser du er en mini van med no stygg kreasjon på seg, søk på gooole og du vil se at du tok feil:nana: Tror nok ikke at vi mener spørsmålsstilleren stiller spørsmål om samme bilen Jeg følte meg sikker på at han stiller spørsmål med henblikk på Prowleren litt lengre opp på siden , da denne jo er i familie med pt cruiser. Du mener tydeligvis at han stiller spørsmål knyttet til innlegget rett ovenfor , er mulig at det er dette han gjør, men det tenkte ikke jeg på en gang da jeg ikke synes at denne ligner på noen av delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 21, 2008 He-he-he.....lenge siden jeg har ledd så mye som når jeg så igjennom denne tråden her.... Finnes det mer "der ute", så bare kom med det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 21, 2008 tenkte på innlegget over. Får sitere innlegg neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 21, 2008 Funka dårlig den, Bjørnar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 21, 2008 Der tenkte jeg bare Arve med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Januar 22, 2008 Der tenkte jeg bare Arve med en gang. jeg måtee ha med den, da den er like fin som disse ombyggings settene man får kjøpt! og samme med den bakluka, slik går det når man ikke gjør en skikkelig jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...