Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

jepp... så enig så enig... IKKE enig at en A4 skal se slik ut, men at folk dømmer andre før en ser resultatet er jævli... finns andre og verre verdensproblem å henge seg opp i og bruke energi på... fyren prøver no iallfall?

 

Må si meg helt enig, altfor mye drittslenging i denne tråden. Denne tråden var vel egentlig tiltenkt ting som f.eks. excurison limoen som ikke kommer over bakke toppen. Ikke slenge dritt om alle andre biler, med vinge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt som dette er denne tråden for:

 

welding.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt som dette er denne tråden for:

 

welding.jpg

 

HELT korrekt hr. Øverby. Lo godt når jeg så den der på vwvortex

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÆHÆHÆHÆHÆHÆÆHÆHÆHÆ. han kunne no i allefall ha lært seg og sveise først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg lov til å legge ut denne her, eller strider det mot "du gjør det feil" prinsippet? Er riktig nok ikke noe stygg sveising og ikke veit jeg om bilene er "ferdige"

 

Astra.jpg

 

AstraDragon.jpg

 

edit: kan jo like gjerne legge ut denne her også.

 

2216059677_1ed83593d3_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene var fete! Kunne gjort seg på en einser eller Golf 2! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Han ene der har IALLEFALL gjordt det feil! Ikke noe sjaktrekk å kjøre mot enveiskjøringa vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil forresten forsikringa gjøre dette? Man har høyreregel på denne strekningen, men det er jo enveiskjøring på veien til høyre. Kan han som kjørte mot enveiskjøringa risikere å få bot fra politiet og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil forresten forsikringa gjøre dette? Man har høyreregel på denne strekningen, men det er jo enveiskjøring på veien til høyre. Kan han som kjørte mot enveiskjøringa risikere å få bot fra politiet og?

 

Det har ingen betydning om han kommer fra høyre. Han skulle aldri kommet derfra uansett. 100% skyld til han som kjører mot kjøreretningen.

Politiet ville gitt bot dersom de kom til stedet. Tror ikke de gir bot i ettertid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra bildet med bremsesporene og slikt så kan ikke bilen til høyre ha kommet der ifra.

 

Ikke vet jeg, men ser veldig merkelig ut hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra bildet med bremsesporene og slikt så kan ikke bilen til høyre ha kommet der ifra.

 

Ikke vet jeg, men ser veldig merkelig ut hvertfall

 

Jo, han kom kjørende opp der. Jeg skulle ned den veien han kom kjørende opp. Har bare rygga litt tilbake på bildet slik at biler kunne komme seg forbi, men det hadde ikke han i 3-serien tenkt på.

 

Da dem flytta seg etter dem hadde tatt bilde var det såvidt at 5-serien kom seg opp den lille hellinga :P Bakhjulstrekkere er flotte på vinteren :D

 

Så dem stod å skrev skademelding 25 minutter etterpå med hvit bil som vitne.

 

Kjedelig for 5-serie'n..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da dem flytta seg etter dem hadde tatt bilde var det såvidt at 5-serien kom seg opp den lille hellinga :P Bakhjulstrekkere er flotte på vinteren :D

 

Kjedelig for 5-serie'n..

 

Jeg har hatt to fremhjulstrekka Audier... Og ingen av dem har stått på like godt på vinterføre som BMW'en jeg har nå gjør. Har faktisk tatt bakkestart flere steder hvor FWD-biler står og spinner og træler.

Men jeg har diffsperre bak da, det hjelper betraktelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare rygga litt tilbake på bildet slik at biler kunne komme seg forbi, men det hadde ikke han i 3-serien tenkt på.

 

Da dem flytta seg etter dem hadde tatt bilde var det såvidt at 5-serien kom seg opp den lille hellinga :P Bakhjulstrekkere er flotte på vinteren :D

 

Det er vel en idé å ta bilder av bilene slik de blir stående like etter kollisjonen. Så kan man flytte bilene etterpå.

Hvis jeg hadde kræsjet så ville ikke jeg brydd meg om noen måtte vente i 3 minutter. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

315hk og automat. I tillegg har'n lagt igjen alt serviset hos Audi : ja :

 

 

Husk at girkasen er siftet da... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

volvo blir feil generelt syns jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uuaææææh...: eek :

Dæven den Volvoen var fæl!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent med to skibokser, spesielt to forskjellige

skiboks.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synst det blir feil å slenge dritt om en bil som an se ut til å bli helt feil lenge før han har begynt...

Er ikke noe stor fan av plastikk selv men folk mp da få lov å putte hva de vil på bilene sine uten å bli ut hengt i en tråd der noen mener at alt er feil. Han var jo tross alt på jakt etter noen som kunne å tilpasse det på en skikkelig måte. Blir jo omtrent det samme som vi sku slenge ut et bilde av Rieger golfen som er i klubben her som helt feil... Den å er jo plastikk på men er jo rå som bare pokker. Eller er det bare for at det er en demobil den er akseptert? Bare lurer?

mvh.

 

Setter pris på du sier dette Kent Robert!

 

Å vis bilen min bare skulle blitt akseptert fordi den har vært en demobil for Rieger Tuning, så kan de som mener det dra til Hel....e! Men det tror jeg helt ærlig ingen mener!

 

Bård Sebastian!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krangling eller ikke:

denne bilen er ALLTID feil:p

Nå med ny lakk:

[ATTACH]116714[/ATTACH]

[ATTACH]116715[/ATTACH]

 

Jeg bare måtte.. : rolleyes

 

2ilg3r9.jpg

 

 

Ole-jørgen... på tide å lage en ny en, med passaten som bilde? :evil:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.