#101 Skrevet Februar 1, 2008 hahahahahahah, sykt bra den siste der;) Jepp! Sørget for å legge den på BF ganske kjapt etter. Tar det for god fisk det ikke ligger jobbtilbud fra NASA i kassa til den eieren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Februar 1, 2008 Hva er nå så denne feilen da? han har jo kjørt inn feil på pumpa og må dra slangen rundt bilen: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Februar 2, 2008 Bilen til naboen min. Gjett hva han jobber med til daglig??? Biloppretter og lakkerer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Februar 2, 2008 han har jo kjørt inn feil på pumpa og må dra slangen rundt bilen: bh : Det så jeg jo, men kom aldri noe ordentlig svar på hva det var, så tenkte det kanskje var noe annet som var på det bildet der, som f.eks i bagasjerommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Februar 2, 2008 Muligens litt overkill den vinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Februar 2, 2008 Haha! Beste bilde hittil Damn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Februar 2, 2008 kanskje ikke helt feil..men det så rimeli sykt ut med vogn som var dobbelt så lang som bilen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Februar 2, 2008 Noen som sa overkill vinge? Nøff? Ops? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Februar 3, 2008 Den Plymouth'n der kom originalt med den vinga:p Tror den heter "Superbird" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Februar 3, 2008 De gjor den;) kunne faktisk tenkt me en sann superbird men i oransj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Februar 3, 2008 kanskje ikke helt feil..men det så rimeli sykt ut med vogn som var dobbelt så lang som bilen: haha : Slår aldri feil det hvis det står Quattro bak på den Audi'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Februar 3, 2008 Slår aldri feil det hvis det står Quattro bak på den Audi'n Jo, hvis det i tilegg står 1,8s kan det bli problemer;) Edit: Så jo ikke at den var audi som dro vogna jeg.. 1,6 da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Februar 3, 2008 Jo, hvis det i tilegg står 1,8s kan det bli problemer;) Hehe, sant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Februar 3, 2008 Det kan jo tenkes at denne frøkna er en stor tilhenger av sporten hopp, og dermed er lettere inspirert av japanerne i "gamle dager" (LES: Noriaki Kasai, Takanobu Okabe bl.a), da det var "pop" å snu hjelmen bak frem etter at man hadde hoppet og skulle opp i bakken igjen. Jeg var også en av disse som gjorde dette da jeg var hopper, så for min del var det helt riktig i den tiden med tanke på hvem som var de store forbildene da. Også noe som er i litt sammenheng med topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Februar 3, 2008 Jo, hvis det i tilegg står 1,8s kan det bli problemer;) Edit: Så jo ikke at den var audi som dro vogna jeg.. 1,6 da:) hehe... s4 2,7bit med rs4-specs.... så det var rimelig greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Februar 3, 2008 Ett jeg tok i sommer. Lokal kar som ødelegger en bil i sesongen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Februar 3, 2008 Ett jeg tok i sommer.Lokal kar som ødelegger en bil i sesongen. på fjellfoten det er tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Februar 3, 2008 Noen flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Februar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Februar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Februar 3, 2008 Merkelig hva folk finner på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Februar 3, 2008 denne skal vist vera norsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Februar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Februar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Februar 3, 2008 på fjellfoten det er tatt? Jepp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...