#126 Skrevet Februar 4, 2008 Førsteutgaven av forbrenningsmotor (?) for Passat? (ja, den var dårlig... he he) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 4, 2008 tøffer en org. da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 4, 2008 beklager OT men oh my god http://www.dailymotion.com/video/xqlg6_the-dumbest-sht-i-have-ever-seen_extreme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 4, 2008 hahahahahaha hahahahahaha fy faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 4, 2008 beklager OT men oh my god http://www.dailymotion.com/video/xqlg6_the-dumbest-sht-i-have-ever-seen_extreme Er vel ikke OT det der. Såvidt jeg kan se gjør han det feil: smil : Makan til idiot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 5, 2008 Hahaha! krem! Jeg har en kompis som kunne funnet på å gjøre slike ting, haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 5, 2008 denne skal vist vera norsk Det er jo hentet fra dette forumet! Bildet er tatt i arendal tror jeg, gamlebilen til en i klubben også om jeg ikke tar feil, ligger en tråd om det et sted her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 5, 2008 Det stemmer, Magnar, det var jeg som tok bildet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=105269 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 5, 2008 det bilde har vertfall kommet seg over atlantern. eg fant det på eit amerikansk forum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 6, 2008 Jeg postet det på et amerikansk forum samtidig som jeg postet det her, så det er ikke så merkelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 6, 2008 Er denne Fåårrden kanskje den samme, på flyttefot? Og sjekk denna rååe trakbanten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 6, 2008 denne skal vist vera norsk Jatakk den Røde sierran er norsk! dette er den gamle bilen min som neste eier klarte å prestere å montere en parabol på.. fatter ikke at det er mulig. så nekta han for det senere:p hahe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Februar 6, 2008 Jeg lurer på hva som foregår inni hodene på folk når det går til å montere en parabol på bilene sine. "Halla, hva skal du i helgen?" "Nei, jeg skal montere en parabol bakpå sierra'n min... enn du?" "Jeg skal montere en svæær bigass intercooler på civicen min.. Det er en 1.3 DX forgasser sugemotor.. Trenger kjøling vøtt.." Nei dææven ass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Februar 7, 2008 "No, no, it's not illegal to drive without a roof. It's just stupid." Historien bak og flere bilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Februar 7, 2008 Den siste der er jo absolutt ikke å gjøre det feil. Det som er synd er at de første jeg tenkte på når jeg så bilen var Lommemannen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Februar 7, 2008 Enkel måte å frakte trillebår på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Februar 7, 2008 kompiss som tok fra leiliheten i ålesund utenfor medi3;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Februar 8, 2008 Den siste der er jo absolutt ikke å gjøre det feil.Det som er synd er at de første jeg tenkte på når jeg så bilen var Lommemannen Haha.. tenkte på lommemannen med en gang jeg også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Februar 8, 2008 Ja ja. Men lommemannen har jo hvertfall gjort det feil så han passer jo inn her han også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Februar 8, 2008 Ja ja. Men lommemannen har jo hvertfall gjort det feil så han passer jo inn her han også HAHHAHAHA, WOORD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Februar 8, 2008 kompiss som tok fra leiliheten i ålesund utenfor medi3;) Hadde vært enda artigere hadde han parkert midt på og tatt "hele" plassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Februar 8, 2008 ikke direkte bilrelatert, men de som tar kaka finner man jo på http://www.darwinawards.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Februar 11, 2008 Ganske lekkert dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Februar 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...