Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Hva er den bulken i panseret til? Fluesamling?

 

jeg kommer i allefall til og pisse inni bulken når jeg skal hjem på fest i helga: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke noe å se på,men jeg skal vel kansje ikke hyle høyest da min er å avbildet i denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke noe å se på,men jeg skal vel kansje ikke hyle høyest da min er å avbildet i denne tråden.

 

vist jeg husker rett, ble dere ikke enige om at den var et unntak da?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer i allefall til og pisse inni bulken når jeg skal hjem på fest i helga: haha :

 

Forsiktig, tenker det bor et villdyr nedi der: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsiktig, tenker det bor et villdyr nedi der: haha :

 

mhm:P kanskje jeg er heldig og treffer luftfilteret:P nesten selve "hjertet" til 1,8 monsteret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist jeg husker rett, ble dere ikke enige om at den var et unntak da?: klø :

 

husker ikke helt selv jeg,men det var en kompis som hater bh'er som la den ut: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker ikke helt selv jeg,men det var en kompis som hater bh'er som la den ut: eek :

 

du må gi han pryl:P hehe

jeg så jo bilen din i kr.sund en dag:) du var jo utenfor bilxtra, den var jo drit rå:)!

jeg kjørte min s4 med ringene på panseret:)

 

var vell for 1 mnd siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må gi han pryl:P hehe

jeg så jo bilen din i kr.sund en dag:) du var jo utenfor bilxtra, den var jo drit rå:)!

jeg kjørte min s4 med ringene på panseret:)

 

var vell for 1 mnd siden

 

Kan ikke huske det jeg,men kommer ned på rudskogen med den til neste helg...med en stygg midlertidig mod på skjermene takket være onkel politi.blitt stoppet 6 ganger pga felgene: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke huske det jeg,men kommer ned på rudskogen med den til neste helg...med en stygg midlertidig mod på skjermene takket være onkel politi.blitt stoppet 6 ganger pga felgene: mad :

 

kr.sund er jo helt ekstreme når det gjelder slik og da: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kr.sund er jo helt ekstreme når det gjelder slik og da: bh :

 

Vet,ble senest stoppet i dag,fikk beskjed om å enten bytte felger,fjerne spacere(noe som ikke er snakk om),eller bredde bilen.kanten stikker litt utenfor bak,den de ikke likte denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å spore helt av her, men hva faen er problemet med at hjulet stikker bittelitt utenfor?!? : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei??? : klø :

 

Nå er ikke jeg uberekspert på dissa nyere Audiene, men er ikke ekspansasjonstanken her litt full? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største feilen var vel at det var en V6 TDI. Ha-ha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer bekymret over at innholdet i tanken er svart og ikke rød..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke hele tanken sotet eller i mørk plast da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største feilen var vel at det var en V6 TDI. Ha-ha :P

 

Stillt!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett en typ sotet ekspansjons tank, litt ugunstig å se veskenivået kanskje? Ikke vet jeg, både på min 2.5tdi og på en 4.2l S8 som står i garasjen er tanken gul\gjennomsiktig og man ser helt klart den røde kjølevesken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett en typ sotet ekspansjons tank, litt ugunstig å se veskenivået kanskje? Ikke vet jeg, både på min 2.5tdi og på en 4.2l S8 som står i garasjen er tanken gul\gjennomsiktig og man ser helt klart den røde kjølevesken..

 

Dette er jo en helt standard tank det. Sånn er det på min også, ikke noe problem å se hvor mye som er i den. Mulig lyset spiller noen et puss her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken er kanskje standard, men ikke fargen, og om man ser logoen på motordekslet og klistremerket på frontramma så ser det ut som om tanken er helt mørk, men men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken er kanskje standard, men ikke fargen, og om man ser logoen på motordekslet og klistremerket på frontramma så ser det ut som om tanken er helt mørk, men men..

 

Tanken er slik. Den er mørk ikke lysegul/hvit. Den er den fargen som er der, å nei, det er ikke noe problem å se nivået i den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.