Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Flott om du kan gi meg en PM om du finner ut noe Kim ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er så glad jeg ikke har mercedes jeg og møter dette når "bare skal bytte lista nederst på døra"....

: haha :

ps: legg merke til sparkelklumpene innimellom i rusthullet.

DSC01080.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bildet ble tatt av frøken Elisabeth Thomassen i Horten utenfor Proff (?) forrige torsdag:

n786740013_3884485_7152.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Look, Look!

Den har ABS!:jegtarn::jegtarn:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..................

attachment.php?attachmentid=101831&stc=1

Er ikke det sånn de setter på bilene for å simulere glatt føre borti statene? Mener jeg leste det et sted... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det sånn de setter på bilene for å simulere glatt føre borti statene? Mener jeg leste det et sted... : klø :

Det er det sikkert. Er jo gærne amerikanere, hva har skjedd med den gode gamle olja for å simulere glatt veibane? Ikke bra nok for amerikanere? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen bilder, men observerte på E18 på morgenen idag en lav Jaguar med polske skilter.. Hvorfor den var lav, hadde en enkel forklaring. Det satt 6 stykker i baksetet, 2 på pasasjersiden forran og en sjåfør...

For de som trenger en opppsummering. I alt 9 personer i en Jaguar :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en fin i dag jeg også. Løp etter rundt hjørnet for å ta bilde men innen mobilen hadde startet opp kamera modus var den borte.

Så til saken. Det jeg så var intet mindere enn en Porsche 911 Carrera 4 med panser scoop. Type WRX

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff da :(

Under kjøring med nærlys, 90hk disponibelt til å drive hjulene..

Under kjøring med fjernlys, 10hk disponibelt til å drive hjulene..:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bilder. men på førerdøra på hyundaien står det "WARNING, this car has HYUNDAI security system!" Det jeg ikke finner ut av er om dette er ment til tyven eller til eieren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig kunne de jo bare kuttet ned og skrevet "WARNING, THIS CAR IS A HYUNDAI" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FMIC-løsning, pent intrigert i fangeren..

(Om eieren av bilen leser dette og er medlem i klubben håper jeg ikke du føler deg tråkket på tærne, men det var ikke pent utført akkurat, beklager..)

DSC09610.JPG

DSC09609.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen er jo 99% sikker på går her i Bodø, og er like sikker på at eieren ikke er medlem her;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.