Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Denne var noe "grov"... Beklager dårlig bilde, måtte stoppe midt på veien for å forevige den.

begredelig passat.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva F er det greiene på siden der?? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva F er det greiene på siden der?? : eek :

sparkel..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sparkel..?

 

NEI NEI, plastelina sier nå jeg bare:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge klaringen til hjulbuen vil jeg tippe sement:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

25829-222493.jpg

Hvorfor montere en krakk på bilen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva F er det greiene på siden der?? : eek :

Dette bildet gir ikke rettferd på denne bilen, den var så totalt uspiselig at jeg finner ikke ord.

Var nå slags sparkeljobb, og på bildet ser det faktisk bedre ut enn det var. Så ut som det var brukt sort hubba bubba

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

porsche_lamer.jpg

Se, der har vi jo en bar-krakk for tre:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

25829-222493.jpg

Hvorfor montere en krakk på bilen??

 

hvofor ikke montere den på taket når man først er i gang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det vel ikke noe feil Knut Erik ? : klø :: klø : Bortsett fra bmw`n da kanskje : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det vel ikke noe feil Knut Erik ? : klø :: klø : Bortsett fra bmw`n da kanskje : smil :

 

Lurte eg og på, det meste med dei bilene er jo for og få bedre downforce

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke helt hva du skal fram til her Knut Erik. Liker du ikke bilene du har pasta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vel bare frem til å få litt diskusjon rundt det som er postet litt tidligere her. Alle bilene jeg postet her har vinger. Og i postene over meg ligger komentarer som

 

Hvorfor montere en krakk på bilen??

 

Se, der har vi jo en bar-krakk for tre (denne var jeg enig i da.)

 

hvofor ikke montere den på taket når man først er i gang.

 

Det jeg egentlig skal frem til her er hva er det som rettferigjør retten til å få lov å bruke vinge?

Den S4'n som har vinge her. Noen som vet at ikke den har 600 hk og bilen blir hyppig brukt på bane? Kansje han trenger vingen?

Det er endel ting som blir satt på biler som er helt jævlig og som ikke hører hjemme på en bil. Men det finnes også ting som blir satt på som har en funksjon. Som dere nevner downforce blant annet. Nå sier ikke jeg at den S4'n har 600 hk men vingen kan da fremdeles ha en funksjon. Som den har på alle bildene jeg nettop la ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror du skjønner det selv. Men er det noen S4 da? Ser ut som a4 skjermer. Og det er jo litt mere. De bilene på bane er jo ALT hissig og bredt. Mens på de andre så er bilene spinkle med en gedigen vinge, virker som de tror de får DTM look bare de hiver en på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du absolutt må ha vinge på tyskerkjelken så monterer du ikke riskokervinge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror du skjønner det selv. Men er det noen S4 da? Ser ut som a4 skjermer.

 

Er vel ikke forskjell på skjermene på A4 og S4 vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tror du skjønner det selv.

 

Jepp vet jeg dro den litt langt. Men som jeg skrev. Hva og hvem er det egentlig som skal rettferdigjøre om en bil "får lov" å ha vinge eller ikke? Hvor går grensa?

 

Får du kun lov å ha hvis du har over så så mye hk?

Eller må du kjøre under så så fort på bane for å få lov?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva og hvem er det egentlig som skal rettferdigjøre om en bil "får lov" å ha vinge eller ikke?

 

På bilene du postet bildet av over er det sannsynligvis race-ingeniøren som har bestemt at bilene skal ha vinge. Regner med det er bestemt på bakgrunn av beregninger som viser at bilen drar nytte av det på bane. Om den får lov å ha vinge og hvor stor vinga kan være står ofte beskrevet i reglementet for den aktuelle serien.

 

Alle andre står fritt til å montere hva de vil innenfor kjøretøyforskriftene i det aktuelle landet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp vet jeg dro den litt langt. Men som jeg skrev. Hva og hvem er det egentlig som skal rettferdigjøre om en bil "får lov" å ha vinge eller ikke? Hvor går grensa?

 

Får du kun lov å ha hvis du har over så så mye hk?

Eller må du kjøre under så så fort på bane for å få lov?

 

Det er vel biltilsynet som bestemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første jeg tenkte når jeg så den bilen med vingen det diskuteres her, var faktisk å legge det ut her, bra at Knut-Erik gjorde det synes jeg.

Samme hvor funksjonabel den er, så ser da helt jævlig ut?

Selv om man monterer singelframe på en s2 fordi man tror man får bedre kjøling ser det fortsatt helt jævlig ut.

 

Men så kan man diskutere, er det riktig, fordi det er funksjonabelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehhe.. Porsche Cayenne: weird_porsche_cayenne.jpg

 

 

Tro om den kan brukes på vann?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok de tre her på jobben idag:

 

b839cbd3.jpg

 

981b925b.jpg

 

82d5a007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.