Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Mener faktisk DENNE gjør det VELDIG feil

Ca 1.04 uti filmen komenterer han det stoooore kupelyset i nye S4. Selv den DUMMESTE bilreporteren må vel skjønne at dette er for å lyse opp bilen innvendigt på utstillingen og ikke noe som er på alle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 1.04 uti filmen komenterer han det stoooore kupelyset i nye S4. Selv den DUMMESTE bilreporteren må vel skjønne at dette er for å lyse opp bilen innvendigt på utstillingen og ikke noe som er på alle.

Hahahah,er det mulig...: dum :: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... Vel, det er vel ikke første gang man lar seg "imponere" av Vg`s "Bil-reportere" !!

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha : haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... Vel, det er vel ikke første gang man lar seg "imponere" av Vg`s "Bil-reportere" !!

:D

Nei: haha :

Sikkert ikke siste heller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må kvalifiseres som helt feil vel! Bola hovedlykter ut av den ville verden : smil :

006-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wow! ser ut som den er blir skremt av en annen bil:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt dårlig photo shop da. Men tipper lysa hadde lyst godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må kvalifiseres som helt feil vel! Bola hovedlykter ut av den ville verden : smil :

006-1.jpg

Golfen ble skremt da den hørte kommentaren vedrørende det store kupelyset i S4'n... : vinke :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tenkte jeg på badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger badger mushroom mushroom.......

http://www.youtube.com/watch?v=GOxR7rTYuSI

denna sangen har øydelagt arbeidsdagen min, den er blit banka inn i skallen på meg slik at eg små synger på den: bråk :: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om denne er postet tidligere?

attachment.php?attachmentid=5688&stc=1

Den der må ha vært gjort på gøy!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der må ha vært gjort på gøy!? Det er nok ganske seriøst det der, alle ser det: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ganske seriøst det der, alle ser det: klø :

Nettopp (går utifra at kommenteren din var ironisk), og da er det i mine øyne ikke feil, fordi det bare er reinspikka moro. Det er bygd for at noen skal få seg en god latter, jeg kunne hatt mye gøy med den bilen der jeg: haha :

Selvfølgelig, bilen er jo feil. Det er jo ikke VAG;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

474952.jpg

Så nesten ut som ein taksenka volvo: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil påstå at det er litt feil å bruke en bil til å felle trær med

Noen som klarer å se hva slags bil dette er? Har 2 bilder til men venter med å legge de ut til noen klarer å gjette riktig.

Cab.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.