Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

"skiboksen" er egentlig en missile:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker på om jeg harlagt ut denne før,er så jæ... bra: rock :

Skjønner ikke at det er mulig: haha :

Se også 2eren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jonolsson_gallardo.jpg

Dette er jo lamboen til Jon Olson! Tøff den da ;)

En til med skiboks.. Helt klart feil, men satan så kjekt ;)

48206335445c98805a4cd7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker på om jeg harlagt ut denne før,er så jæ... bra: rock :

Skjønner ikke at det er mulig: haha :

Se også 2eren.

Det er jo nr 2 som er best!!!!!

: haha ::shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

omtrent som a3'n det der ;) hehe

Skeptisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyttårsaften på herkules rett før stengetid

IMG_0009.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff.. godt noen holder linjene

skoda-roomster-2-big.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

69_1725225166.jpg

Meget sporty familiebil med alt utstyr. Sjelden mulighet for den som ønsker komfort kombinert med motorkraft i mengder og eksklusiv innredning. Bilen har hatt 2 eiere og fremstår meget godt vedlikeholdt. Alle servicer er gjennomført og dokumentert. Fremhever spesielt kjøreegenskaper både sommer og vinter. Nye sommerdekk som også kan benyttes på bane og nye vinterdekk med firkantpigg ( lite støy) Felg og dekk pakke har en verdi på Kr. 40.000,- Bilen er utstyrt med såkaldt "Bad road pakke" som er heldekkende stålunderstell med beskyttelse hvis man kjører i terrenget.Bilen ble opprinnelig levert som A6 2.7 Biturbo, men er blitt stylet og modifisert til S6 både motormessig og styling utvendig.Ny eksosanlegg, Brembo max og trimmet motor.I tillegg til multitronic automatgir kan man kjøre manuelt med F1 gearing på rattet. Nybilpris i 2000 var Kr. 535.000,- som varebil. Bakseter er montert i 2006 og er nesten ubrukt.Bose- concert anlegg med 12 høytalerere og CD- veksler. Handsfree telefon og GPS medfølger.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15804669&sid=xz8rad_wLOk078899&WT.svl=Bilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

69_1725225166.jpg

Meget sporty familiebil med alt utstyr. Sjelden mulighet for den som ønsker komfort kombinert med motorkraft i mengder og eksklusiv innredning. Bilen har hatt 2 eiere og fremstår meget godt vedlikeholdt. Alle servicer er gjennomført og dokumentert. Fremhever spesielt kjøreegenskaper både sommer og vinter. Nye sommerdekk som også kan benyttes på bane og nye vinterdekk med firkantpigg ( lite støy) Felg og dekk pakke har en verdi på Kr. 40.000,- Bilen er utstyrt med såkaldt "Bad road pakke" som er heldekkende stålunderstell med beskyttelse hvis man kjører i terrenget.Bilen ble opprinnelig levert som A6 2.7 Biturbo, men er blitt stylet og modifisert til S6 både motormessig og styling utvendig.Ny eksosanlegg, Brembo max og trimmet motor.I tillegg til multitronic automatgir kan man kjøre manuelt med F1 gearing på rattet. Nybilpris i 2000 var Kr. 535.000,- som varebil. Bakseter er montert i 2006 og er nesten ubrukt.Bose- concert anlegg med 12 høytalerere og CD- veksler. Handsfree telefon og GPS medfølger.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15804669&sid=xz8rad_wLOk078899&WT.svl=Bilde

jeg finner ikke feilen jeg ? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1: A6 med S6 merker

2: Nye sommerdekk som også kan benyttes på bane. (Jøss...)

3: Opprinnelig levert som A6 2.7 Biturbo, men er blitt stylet og modifisert til S6 både motormessig og styling utvendig.

4: multitronic automatgir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er feil med å bygge om fra A til S? sparer jo flere hunde tusen kr. Bare at det er gjort skikkelig

resten er jeg enig i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan skal man klare å bygge om en 2,7T til V8? Sveise på sylindere?

S6 ble aldri levert med 2,7t, eneste som er likt mellom S6 og A6 2,7 er vel bremsene.

S6 hadde "facelift" (V8) front fra begynnelsen, noe denne ikke har.

Eneste S6 oppgraderingen jeg kan se er S6 merkene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tår vel ingenting om at det er original motor nå. Sansynligvis er det kanskje det... må innrømme at jeg ikke koblet non-faceliften på det bildet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sylindervolum 2.76

Effekt 300 hk

Sitter nok bare en chip i denne...

;)

Finnes "Bad road pakke" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En reparasjon av en baklykt jeg oppdaget her en dag: dum :

05012009.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ssangyong Rodius

Ssangyong_Rodius.jpg

Fetteren min har en sånn: eek : grøss....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.