Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Golf V W12 er ikke feil i mine øyne i hvertfall!

men den andre ble litt "jalla.." i hvertfall når han prøver å etterligne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja. Når VW W12 kom sa alle at den var drit rå. Når nesten samme bil kommer og ser NESTEN lik ut bare uten motor så er den ødelagt? Folk må bestemme seg. En motor synes ikke. Så man kan ikke si at en bil er HOT OR NOT ut fra motor.

MY 1,25 CENT

Har ikke sett så mye etter den golf W12 bilen , untatt når jeg har skumlest div blader.

Men hvis den har DEN bakfanger`n der.... , så synes ikke jeg den er "drit rå" iallefall.... : bh :

En W12 motor gjør ikke opp for den fanger`n der ..... Makan til styggedom...

Ser fanger`n slik ut på den virkelige bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter :: bh :

bilde053.jpg

Sånn helt seriøst så skjønner jeg ikke hvorfor folk monterer dette...

Synes virkelig eier (eller noen) at dette er pent?

Hadde vært gøy om noen som virkelig liker styling kunne lagt ut sin mening om dette...

Finnes sikkert noen som synes dette er rått , Siden det finnes folk som monterer det...

Og det er jo ikke akkurat gratis heller , folk hiver jo inn mange tusen i slike fangere og vinger.

Eneste positive jeg ser i det , er at det er lettere for meg å verdsette en stilren orginal bil , med kun enkle mods som litt senk og felg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett så mye etter den golf W12 bilen , untatt når jeg har skumlest div blader.

Men hvis den har DEN bakfanger`n der.... , så synes ikke jeg den er "drit rå" iallefall.... : bh :

En W12 motor gjør ikke opp for den fanger`n der ..... Makan til styggedom...

Ser fanger`n slik ut på den virkelige bilen?

ser jo sånn ut den ja, men det er jo en grunn.

Motor bak på 650hk, og den trenger naturligvis kjøling, som blir trukket inn fra siden og ut bak..

w12_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo sånn ut den ja, men det er jo en grunn.

Motor bak på 650hk, og den trenger naturligvis kjøling, som blir trukket inn fra siden og ut bak..

w12_2.jpg

Da får det heller bli Golf med frontmontert 1.9tdi her ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen... Ikke bilde, men for de som har kjørt i Tønsberg og kjenner til Frodåstunellen, så gjett hva jeg møtte på veien inn... Jo, en bil som har kjørt feil vei....

At det går ann sier jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste positive jeg ser i det , er at det er lettere for meg å verdsette en stilren orginal bil , med kun enkle mods som litt senk og felg :)

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brøytebil elns? Siden de står litt skeivt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd?: faint :

Aner ikke. Men følte de passet bra inn her. Er vel som Chris William sier. Brøytebilen eller kanskje biltransporten som har hatt ett uhell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må være noe som ikke stopper med det første i hvertfall ! dæven

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg først er inne på det... Riktignok ikke bil, men det er feil :P

Men hvorfor tar ikke vi nordmenn i bruk dette?? Må vel være mindre farlig enn all den doping greia som er i gang

picdump8411.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har skjedd?: faint :

Sikkert en som ikke liker singelframe....:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig nok megselv, men jeg aner ikke hvordan det har for seg at bærebrua mi knakk..

IMG_0216.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig nok megselv, men jeg aner ikke hvordan det har for seg at bærebrua mi knakk..

sladdet borti noe du nå da? Er greit å vite hva som befinner seg under snøen inneimellom;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, faktisk ikke, skjedde på en slette, plutselig blei den lav i ræva og begynte å subbe, stoppa rimelig fort da, og gikk ut og møtte ett stk skeivt bakhjul og knekt bærebru :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, faktisk ikke, skjedde på en slette, plutselig blei den lav i ræva og begynte å subbe, stoppa rimelig fort da, og gikk ut og møtte ett stk skeivt bakhjul og knekt bærebru :(

Er ikke det dette som kan skje på Golf plattform biler med 4hjulstrekk og mye senk pga ingen mulighet for camberjustering bak?

Har sett bilder av S3 og TTq osv der dette har skjedd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det dette som kan skje på Golf plattform biler med 4hjulstrekk og mye senk pga ingen mulighet for camberjustering bak?

Har sett bilder av S3 og TTq osv der dette har skjedd..

Ser absolutt ut som det ja! Er ikke bærebroa, men camberstaget som knekker! Dålig konstruksjon fra audi/vag!

Dersom bilen din er senket, så kjøp deg justerbare/forsterka camberstag, så er du på veien igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal høyde, både NAF og Pappa sa det var bærebrua (pappa er/var biloppretter i 25-30 år :P) og de la seg nå under og konstanterte det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAF=FAN baklengs iflg. Glenn Rodney, Gamle Erik i overhal...

Sorry OT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAF=FAN baklengs iflg. Glenn Rodney, Gamle Erik i overhal...

Sorry OT!

Kommer nå helt an på hvor i landet du er da, her er det ett firma som var i Viking før, men som bytta til NAF, de fleste der er/var bilmekanikere osv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.