Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Like bra som en Supra som selges på autodb: Selges IKKE under 550k, men er åpen for bud... Hva faen mener folk med det a?

Betyr selvfølgelig at han selger den for 550k, men at den også går om noen har lyst til å legge inn bud på f.eks. 580k : smil :

Stating the obvious sier du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stoppet med 22 hunder i bilen

Ille nok i seg selv, men legg merke til den store vekkeklokka. Instrumentene er nedgravd i skrot, men klokka har fått hedersplassen....

hunder.JPG

det MÅTTE være i USA...haha...crazy ass people!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det MÅTTE være i USA...haha...crazy ass people!..

måtte ikke, finns luringer her på berget og... har sett 4 sauer inni en gammel toyota corolla type liten hatchback:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vw_golf_5_dachfluegel_hd1662.jpg

Minnet meg på e39 sedanen jeg støtt og stadig ser i Oslo, med noe som ser ut som en torshov vinge med kappa "bein" på taket, og en vinge til på bagasjelokket!

Enorm, ekstrem og horribel styling, evo-panser, små og smale felger og høy som et fjell.

Synd jeg aldri rekker å ta bilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vw_golf_5_dachfluegel_hd1662.jpg

Ha ha. Det er den vingen jeg vurderer på poloen: rock :

Men nå er jeg vandt til at folk her inne ikke liker hvordan jeg bygger/setter sammen biler da: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste om denne kræsjen for en tid tilbake, og det stemmer visst veldig godt at det er føreren som står der.

Enkelte har bare litt for mye flaks..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha : haha : Er det muuuuulig ? ? ? : smil :

Hhahaha.. Ser slik ut : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha. Det er den vingen jeg vurderer på poloen: rock :

Men nå er jeg vandt til at folk her inne ikke liker hvordan jeg bygger/setter sammen biler da: haha :

På en Polo kan det gå hvis du går for rally-looken ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt noe inn i satans fort?

170 km/t, ifølge tittelen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste jeg ser feil her er størrelsene på parkeringsplassene! : bråk :

Jeg parkerer også heller slik enn å få bulk i døra. :)

støttes.... det er bedre å være en drittsekk og parkere dobbelt enn å få bulker i hytt og gevær.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

a09.jpg

når vi er inne på lexus lykter...

16012007953.jpg

01s.jpg

DSC00021.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betyr selvfølgelig at han selger den for 550k, men at den også går om noen har lyst til å legge inn bud på f.eks. 580k : smil :

Stating the obvious sier du?

Enda verre er "vurderes solgt". Vet du ikke om du har solgt bilen eller ikke? Jeg blir kvalm og brekker hver gang jeg ser det her inne ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda verre er "vurderes solgt". Vet du ikke om du har solgt bilen eller ikke? Jeg blir kvalm og brekker hver gang jeg ser det her inne ...

Hvorfor er det galt at en bil vurderes solgt? Jeg kan vurdere å selge bilen min, men jeg trenger ikkje selge dersom jeg ikkje vil...

Her er enda en som fant hjemmet sitt:

Bilde0086.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det galt at en bil vurderes solgt? Jeg kan vurdere å selge bilen min, men jeg trenger ikkje selge dersom jeg ikkje vil...

Bilen er vel ikke SOLGT før den har byttet eier? "Vurderer salg" eller "vurderer å selge" er riktig ordlegging.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er vel ikke SOLGT før den har byttet eier? "Vurderer salg" eller "vurderer å selge" er riktig ordlegging.

Da er vi uenige, men nok om det.

EDIT: Men jeg er helt enig i at de to alternativene dine er minst like gode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.