Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

hahahaha, denne var på skolen i dag. med en kappa supra vinge, så "unikt".la oss si +50hkt minst. og potta. la oss si 200hk+ dær

også

120220092539.jpg

120220092538.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra fronten på denne ser det faktisk ut til å være en pen bil. Fatter ikke at folk gidder å bruke penger på å ødelegge en bil slik : bh :

72_1009704952.jpg

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16354272

Ser jo i anonsen her at det jeg kommer til å skrive ikke er tilfelle.: klø :

Men uansett. Når jeg hadde planer om å sette presse på 4,2'n min var det mulig jeg var nødt til å gjøre akkurat dette. Synes også scoop på det panseret ser helt jævlig ut men utfra ALLE de nær 100 forskjellige scoop jeg fant på nett var faktisk subaru scoop det som så minst jævlig ut. Men som sakt han her har ikke presse og kan ikke skjønne noen som helst annen hennsikt han skulle trenge å ha det. Men med presse på min var dette en av få muligheter jeg hadde for å få nok luft ned under panseret.

EDIT: Når jeg ser veldig nøye etter så ser det ut som det er fake scoop også. Og når det er tett i luft inntaket så er jo dette bare håpløst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pluss att scoopet i dette her tilfellet vil bare gjøre så allt vann og slikt går rett på dekselet over rele`ene i bakkant av motoren.. i hvertfall på S4

kanskje plassert litt langt bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig på 2,2 ja men på 4,2'n så er denne plaseringen ideel med tanke på innsug da det ligger i bakkant mellom motor og torpedovegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scoop fra suzuki xl7 og gamle typen grand vitara ser bedre ut en subaruscoopet. Har det på min bil, så nå ender vel den opp i denne tråden vil jeg tro :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Adrian. Måtte bare når du først nevner det:)

166579461043e73e494f587.jpg

Mener det ikke da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre det er refleksjonen jeg ser i grillen, så ville jeg heller påpekt at nettinga er bretta utover.

Men det der var jo ikke værst at all

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Adrian. Måtte bare når du først nevner det:)

Hehe, går helt fint.. Er delte meninger om stilen jeg har på bilen min, men jeg synest den ser bra ut, selv om jeg også liker "clean" biler ..

Med mindre det er refleksjonen jeg ser i grillen, så ville jeg heller påpekt at nettinga er bretta utover.

Men det der var jo ikke værst at all

Er bare refleksjoner du ser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte jo bare ende sånn det der, herregud for noe idiotkjøring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel fortjent.

Vel fortjent ja! Men ufattelig så morsomt alle de gangene det går bra da... BMW er en ultimat lekebil! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf med japsefront ala 2004 Blir aldri feil...: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, liker spesielt masse av komentarene

Grym bil =) Kul med ett riktigt seriöst bygge! Den får självklart min röst iaf!

snyggt som fan funderar oxå på montera på min något tips du kan ge mig på hur jag ska gå tillväga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh tenk å spørre HVORDAN man skal gå fram får å få ett sånt resultat! joo.. skriv en liste men ting som BLIR feil på en golf 2, og sett i gang!

Synest dette bildet er sier litt: : haha :

poster44648200.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan man ikke skal taue en Audi uten hjul.

her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan man ikke skal taue en Audi uten hjul.

her

FY FAEN der hadde jeg kastet og slått med alt jeg hadde funnet rundt meg hvis det var meg. Er det mulig.

Anngående den M3'n på siden forran her. Det komiske er jo at det er volvoen som ikke overholder vikeplikt i rundkjøringen så BMW eieren får vel alt dekket på forsikringen: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, her har jo bmw`karen ikke gjort noe gæli :P

men er det en volvo? ble litt usikker når jeg så det igjenn nå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det komiske er jo at det er volvoen som ikke overholder vikeplikt i rundkjøringen så BMW eieren får vel alt dekket på forsikringen: haha :

Vel... når(/hvis) forsikringsselskapet ser videoen så tror jeg nok BMW'en får skylden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, her har jo bmw`karen ikke gjort noe gæli :P

men er det en volvo? ble litt usikker når jeg så det igjenn nå ;)

Ja lurer på om du har rett der. Så først ut som en S80 men når jeg så en gang til nå så tror jeg at jeg hadde feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.