Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Jeg finner 3 feil til... Emblemer i "gull"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ossen bil er det a?

Mazda MX5

Edit: For sein gitt :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, det burde jeg egentlig ha sett, men det så ut som ett Toyota merke bak å ble litt usikker :) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Skulle VIRKELIG likt å sett den filmen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke disse også kalt Miata? : klø :

I USA går dem vel under navnet miata

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De heter miata her i landet også. Har ei venninne med mx5 miata :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tide å sjekke høyde

avslappande kjøretur

kor mange personer får man inni ein bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

avslappande kjøretur

Ikke feil, men skills!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke disse også kalt Miata? : klø :

De heter Mazda Miata i USA, Mazda MX-5 i resten av verden, og Mazda Roadster på hjemmemarkedet i Japan. Tidligere ble de solgt under navnet Eunos Roadster (i steden for Mazda) i Japan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De heter Mazda Miata i USA, Mazda MX-5 i resten av verden, og Mazda Roadster på hjemmemarkedet i Japan. Tidligere ble de solgt under navnet Eunos Roadster (i steden for Mazda) i Japan.

Kort fortalt i norge: Lite skilt bak: Miata, Vanlige avlange skilt: Mx5 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha:p

Den der pleier stå parkert rett bortenfor der dama bor..

Leksuslykter, sinnsyk stor Dtm potte også har han klistra på sånne chroma torshov bokstaver på bakluka der det står "Ermin" på ene sida og "M3" på den andre : bh :

Skal prøve og få tatt bilder av den neste gang jeg er i Bergen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D syke var at Politiet stoppet dn hiacen, tok fra ham lappen i noen timer før biltilsynet fant ut at den hiacen faktisk var godkjent for en slik taklast: faint :

Samme fyren som tok alle viftene i vardø tunellen for en stund tilbake, når han ble sittende fast mellom vifta og asfalten m laste bilen gikk han bare ut å slapp ut lufta i dekkene... Politiet hær i nord er jo så inkompetent at de faktisk hjalp han m å sleppe ut luft før de lot ham kjøre videre: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

00031426.jpg

image010.jpg

00031508.jpg

Ikke akkurat bil den siste der, men fortsatt ganske så feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og samme fyren har denne Corvetten...

ATT151995.jpg

ATT151996.jpg

Fuglebad: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme fyren som tok alle viftene i vardø tunellen for en stund tilbake, når han ble sittende fast mellom vifta og asfalten m laste bilen gikk han bare ut å slapp ut lufta i dekkene... Politiet hær i nord er jo så inkompetent at de faktisk hjalp han m å sleppe ut luft før de lot ham kjøre videre: rolleyes

Hva skulle de ellers ha gjort? Latt lastebilen stå igjen inne i tunnelen? Spør du meg var de nok heller snartenkte, og fikk den ut av tunnelen, så ikke den hindret trafikken mere enn nødvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skulle de ellers ha gjort? Latt lastebilen stå igjen inne i tunnelen? Spør du meg var de nok heller snartenkte, og fikk den ut av tunnelen, så ikke den hindret trafikken mere enn nødvendig.

Haha, hindret trafikken? ifra vardø.. kansje du må se på kartet min venn: rolleyes Trur d var skader for 150 000.- på omluftsystemet i tunellen. kan oxo nevnes at d var ikke siste angen de gjorde dette.. de bare bynte å kjøre på natta når de skulle ut av vardø-øya. så ingen skulle skjønne kem d va..

Det bor 1000 stk på Vardø-øya, dæm plages m arbeidsledighet og dæm har eget vinmonopol - dæm har d ikke travelt nån plass:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten syns jeg denne hører hjemme hær! Heia Toyota!!

2929419273_4a7e9d85c5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktignok ei venninne av meg, men likavel.. Feil er feil :P

S73F0391.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.