#251 Skrevet Mars 21, 2008 Den var jo genial. Skulle kanskje hatt elektrisk og skyvefunksjon også... ikke bare tilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mars 21, 2008 Dette er vel for å gi turboen avkjølningsmuligheter samtidig som man kan lukke denne for å hindre uønskede objekter fra å havne i motorommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mars 23, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mars 23, 2008 Se der ja, dette var jo særlig smart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mars 23, 2008 Panser rocco? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mars 23, 2008 Han her har skjønt det: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mars 23, 2008 Tok dette bildet i Ebeltoft nå i Påsken : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mars 23, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mars 23, 2008 He he! Han her har sveisen og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mars 23, 2008 Relax we've got 4wd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mars 23, 2008 Jeg lo godt av denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mars 23, 2008 sier kanskje litt om eieren, ikke bare redd for å treffe noe, men redd for å treffe noe i så høy fart at hva enn det er han treffer skal komme over panseret.. en middels stor buss kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Mars 23, 2008 Petter fra Leasy leverer og installerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Mars 23, 2008 Dette er vel for å gi turboen avkjølningsmuligheter samtidig som man kan lukke denne for å hindre uønskede objekter fra å havne i motorommet. Tanken er jo god. Bare utførelsen som ikke var helt 100 Hadde han bare brukt vanlig istedetfor glasstak hadde det hjulpet litt men....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Mars 23, 2008 Jeg lo godt av denne Denne sier meg: Støvlene til gutta i KISS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Mars 23, 2008 Petter fra Leasy leverer og installerer haha! Petter holder også varen inne i bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Mars 25, 2008 Er vel ikke helt rett det her heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Mars 25, 2008 Litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Mars 25, 2008 Et jeg kom over nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mars 25, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mars 25, 2008 Tok dette bildet i Ebeltoft nå i Påsken : Hehe skulle nesten tatt bilde av bilen til en arbeidskollega da.........Han har en likedan Merce bare at det er likbil Den bruker han som privatbil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mars 25, 2008 denne dura rundt i tyskland i 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mars 25, 2008 Sjåføren av bilen kom akkurat idet jeg hadde knipset ferdig, og så litt mistenkelig på meg Men er jo ikke rart folk tar bilder av slik "mishandling": Bumperstickers, anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mars 25, 2008 Noen som ser hvilken bil dette er? (jeg vet det: rolleyes) kom over den på ebay for en stund tilbake Og jeg har bare en ting og si til denne : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mars 25, 2008 90cq? Håper bare for guds skyld det ikke er en S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...