#176 Skrevet Februar 24, 2008 jajajaja!! den der stod til salgs for en god stund siden.. lagra bildet for det så så idiotisk ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Februar 24, 2008 Ord blir overflødige her: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Februar 24, 2008 Ord blir overflødige her: gråter : Uffda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Februar 24, 2008 Crew'et på denne vogna hadde englevakt da det bar utfor en gang i tia: smil :Og Afghansk taxi, der det er hjerterom er det husrom:p Alltid plass.... til hva det måtte være. Tviler på at jeg hadde fått med meg dette i en norsk drosje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Februar 24, 2008 Alltid plass.... til hva det måtte være. Tviler på at jeg hadde fått med meg dette i en norsk drosje:) [ATTACH]87707[/ATTACH] : haha :hehehe... vanlig syn det der ja: smil : Tror heller ikke du hadde fått det der med i en norsk taxi, hadde vel blitt skutt tenker jeg + en sinnsyk regning for rens av bilen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Februar 24, 2008 Genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Februar 25, 2008 (Ser litt ut som ps..) Huff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Februar 25, 2008 FoliaTec'en synes jeg ikke er så gæren....sett ut ifra hva den er bygget for/om. Og den var jo ganske spektakulær da den kom, lenge før alle disse basketballspillerene og RnB gutta over dammen skulle ha dough, damer og diAmanter på ALT de eier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Februar 25, 2008 ultra-harry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Februar 25, 2008 FoliaTec'en synes jeg ikke er så gæren....sett ut ifra hva den er bygget for/om.Og den var jo ganske spektakulær da den kom, lenge før alle disse basketballspillerene og RnB gutta over dammen skulle ha dough, damer og diAmanter på ALT de eier... Støtter denne! Er noen år siden den bilen der ble bygd. Og den går visst ikke så verst heller om jeg husker rett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Februar 25, 2008 Foliatec boraen er jo grom;) En slik bil må da kunne unngå og bli kalt harry, da mesteparten av plasten og vingene er der for en grunn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Februar 25, 2008 Huff.. Du er NØDT til å huffe på idealistisk grunnlag. for den bilen der var det ingen ting galt med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Februar 25, 2008 Alltid plass.... til hva det måtte være. Tviler på at jeg hadde fått med meg dette i en norsk drosje:) [ATTACH]87707[/ATTACH] He he! Ferdig røkt det kjøttet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Februar 25, 2008 Du er NØDT til å huffe på idealistisk grunnlag. for den bilen der var det ingen ting galt med! Vel... med en annen front hadde den nok vært rå.. Men det var ikke fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Februar 28, 2008 Hohohohooo!!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Februar 29, 2008 Du er NØDT til å huffe på idealistisk grunnlag. for den bilen der var det ingen ting galt med! Har VW Scene bladet med denne heme, er bra gjennomført den da! LITT feil baklykter synes jeg da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Februar 29, 2008 Hmm... Hvor kom det betong elementet fra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Februar 29, 2008 Hmm... Hvor kom det betong elementet fra?? 1 bimmer mindre bare.. Null stress. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Februar 29, 2008 hmmm. det kaller jeg en godt taksenket bmw. men ellers kan jeg ikke se no forskjeld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Februar 29, 2008 BeEmVeen var vel i Trondheim, om jeg ikke husker feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Februar 29, 2008 mer om BMW'en i Adressa.no http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article825664.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Februar 29, 2008 BeEmVeen var vel i Trondheim, om jeg ikke husker feil? Stemmer, på nye St.Olavs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mars 2, 2008 Synes det var noe feil med hjulvinkelen på andre siden, denna har ikke 4hjuls sving tenkte jeg.. Så titta jeg på andre sia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Mars 2, 2008 Så denne utenfor en bilrekvisitabutikk i Trondheim høsten 2006. Litt dårlig bilde, men det er egentlig en A4. Stikkord: masse klistrepå-krom, gummimatte limt på fangerne og nederst på dørene ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Mars 2, 2008 Hmm... Hvor kom det betong elementet fra?? dette er vel den nye compact`n til Bmw dette:P eheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...