Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Den bilen kan kalles "race car"

Det er samme dekk sommer og vinter helårsdekk.

NB! d er litt ryst i bilen under døren, vi har skjifte sokusør. det er litt ryst i bilen. men ikke så mye ryst... Høytalen er bygd bak...

HAHAHAHAHAHAHA!!! Jeg detter av stolen på jobb her!! Den stakkarslige VW der har definitivt noe polsk eller litauisk over seg.... hvertfall et østeuropa syndrom den lider av.... : haha :

Jeg syns nesten det blir trist.... huff!

:bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må si den der er ganske drøy:confused:

Er nok litt øst europeisk over den ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når noen sier de har skifta sokusør på bilen... da ligger hvertfall jeg unna!!! : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må være noko av det aller væææærste eg har sett !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09_1224534511.jpg

09_-379062414.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den synes ikke jeg var feil, bakfra var den faktisk helt riktig i mine øyne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke særlig pent kan man si særlig imponert over intercoler plaseringa

2011828-bilde1-021.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den synes ikke jeg var feil, bakfra var den faktisk helt riktig i mine øyne :)

ja allt utenom den litt for store vingen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke særlig pent kan man si særlig imponert over intercoler plaseringa

Den blir sikkert kjempefin med noen isklumper i farta : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor skal man på død og liv ikke borre hull i styling fangerene man kjøper til bilen sin?

Har sett altfor mange biler som lider samme skjebne som disse 2 her:

99_2116214151.jpg

Ferien08075.jpg

Begge bilene har store nok flater til å få festet skiltet forsvarlig og ikke minst lovlig, men neida. Må feste det i nettingen. Er noen her inne på forumet som også gjør det samme. Hvorfor?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge bilene har store nok flater til å få festet skiltet forsvarlig og ikke minst lovlig, men neida. Må feste det i nettingen. Er noen her inne på forumet som også gjør det samme. Hvorfor?: klø :

1,5 grunn til at jeg gjorde det.

Jeg ville som du sa ikke borre hull i fangeren. På treff etc brukte jeg enten show skilt ellers kjørte/sto bilen uten skilt. Og da synes jeg som du selv skriver at det er finere med stor rene flater enn å stå der med masse borre hull i fangeren.

0,5 grunden er at hvis du får den ned på nettingen så hadde jeg ett lite håp om at hvis jeg ble tatt i en foto boks (må bare presisere at det gjorde jeg ikke) så klarte ikke utfra det jeg målte meg frem til boksen å få bilde av hele skiltet. Bare nederste 1/3 av skiltet som synes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ene forklaringen din, men er fortsatt ikke helt med på leken. For min egen del så kunne jeg klart å håndtert 2små hull istedenfor at det f.eks ser ut som på denne A4`n.

Kan heller ikke tenke meg at sjangsen på å vinne premie med denne A4`n minimeres fordi man har borret 2små hull til feste av skilt der det faktisk skal være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dærre hvite passaten... er den laget i pappmasje? Eller er det mammas tapet som er brukt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ene forklaringen din, men er fortsatt ikke helt med på leken. For min egen del så kunne jeg klart å håndtert 2små hull istedenfor at det f.eks ser ut som på denne A4`n.

Kan heller ikke tenke meg at sjangsen på å vinne premie med denne A4`n minimeres fordi man har borret 2små hull til feste av skilt der det faktisk skal være.

Mulig du ikke er så nøye med det, og ikke har noe problem med et par små hull midt på fangeren.

Men, er du som meg og en del andre her inne, vil du ikke ødelegge er clean overflate med å skru/lime/poppe fast et skilt som ikke passer inn med noen flate på bilen og skulle aller helst kjørt uten skilt.

Men på grunn av at vi må, velger man da heller å plassere skiltet et annet sted, der det ikke bryter så mye med linjene og formene på bilen.

Er veldig mange som bryr seg veldig om detaljer i denna gjengen, men ikke nødvendigvis for å vinne noen premie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ferraridude.jpg

er bare å håpe at det der ikke er den NSX'n...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om dette blir rett eller feil jeg men :P

Why.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om dette blir rett eller feil jeg men :P

Har du ikke sett salgsannonsenpå den bilen?

Pent brukt bil i lokalmiljøet, bare brukt 1.gir og revers :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må være masse motor i den her siden det er dobbel eksos på begge sider:

http://www.geting.se/viewimage.php?image=132643-04112008048.jpg

eller kanskje ikke.... :P

http://www.geting.se/viewimage.php?image=132645-04112008049.jpg

EDIT: bildene ble veldig små, så legger inn link istedet :)

haha : haha :: haha :

Han valgte den billige og enkle metoden som desverre ikke ser bra ut!!! : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.