#201 Skrevet Mars 2, 2008 var ikke handicap plassen stor nok (p hus bekkestua) høyre endestuss henger laaangt ned. ser verre ut når du står bak bilen ikke bil men; mobiltelefonen var våt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mars 2, 2008 Smak og behag sier jeg bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mars 2, 2008 Er det slangeskinn jeg ser på det nederste der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mars 2, 2008 Spangen: er vel denne som har kromlister lagt horisontalt som dekker HELE frontfangeren? FUGLY! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mars 2, 2008 Det er den utvilsomt styggest stylede audien jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mars 2, 2008 Lambo Lada den der var faktisk litt kul den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mars 2, 2008 Var noe rart med hjulbuen bak på den siste der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mars 2, 2008 Smak og behag sier jeg bare... cayenne plåt som er klistra på en audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mars 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mars 3, 2008 Donorbilene til "Candygolfen" Mattis? Mohahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mars 3, 2008 Fant litt mer:p Epa traktor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mars 3, 2008 Fant litt mer:p denne står på talet til GB Auototec i Skien:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mars 3, 2008 Parkering i Russland? .... hmm tenk og ha denne i norge heheh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mars 3, 2008 Fant noen fler jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mars 4, 2008 En Ford stylet som en Hyundai? Hva blir det neste? Monica Lewinsky utkledd som Moskva-Marit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mars 4, 2008 et jeg fikk på mail. Så noen jeg har tatt. Golf 1 semi cross og en flott styla peugot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mars 4, 2008 Ikke så ille denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mars 4, 2008 Så denne utenfor en bilrekvisitabutikk i Trondheim høsten 2006. Litt dårlig bilde, men det er egentlig en A4. Stikkord: masse klistrepå-krom, gummimatte limt på fangerne og nederst på dørene ++ Hehe...når jeg ser denne så tenker jeg på den bmw'en som går i Stavanger-området med chromelister på ALT! Noen som kan få tatt bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mars 4, 2008 Ikke så ille denne? varr ganske tøff. skal ha meg trabant engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mars 4, 2008 Hehe...når jeg ser denne så tenker jeg på den bmw'en som går i Stavanger-området med chromelister på ALT! Noen som kan få tatt bilde av den? Det er ikke bare i Stavanger det går slike. Er minst èn BMW, èn Mercedes og èn Suzuki Liana med kromlister overalt her i Arendal. Fatter ikke hva folk tenker med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mars 5, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg kom over en Passat som var totalt feil på nesten alle måter, ikke minst pga den er en VR6 Syncro... Fronten ser OK ut, resten gjør ikke det. Link hvis bildene ikke funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mars 9, 2008 hvordan er det mulig å ødelegge en bil så mye: eek : Ser ut som en mondeo eller no bakfra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mars 9, 2008 ikke bil men; mobiltelefonen var våt Det der er faktisk et veldig bra triks å bruke viss du har mista telefonen i vatnet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mars 9, 2008 ser ut som alfa baklykter. stygt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...