Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Aaauuu øya mine sviiir !

She makes the car look a lot nicer than it would by itself.

Hahaha :D så bra sakt !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bilde en kamerat av meg tok her om dagen....

Så ikke spesielt trygt ut dette her

DSC00147.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blir feil i mine øyne:

Her er det flere bilder av bilen og jenta

Jaja, billig måte å ta "bra" bilder av bilen da. Stikke å finne ei hore :S

Et bilde en kamerat av meg tok her om dagen....

Så ikke spesielt trygt ut dette her

Det bildet er jo fiksa på ved hengeren der da, men kan ikke skjønne hvorfor egentlig? :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser vel at det er photoshopet og satt på et stygt tryne, med falske øyelokk? Likt på HVERT bilde jo :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser vel at det er photoshopet og satt på et stygt tryne, med falske øyelokk? Likt på HVERT bilde jo :P

Kanskje du vil ta turen å besøke henne og sjekke henne ut litt nøyere? Tviler på at denna kjærringa er photoshoppa stygg: haha :

Så det nå. Dama er like pen på hennes myspace side som i den tråden: http://www.myspace.com/fearlessfaith04

enda en bildeserie av dama. burde scrolle nedover fort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke det han skriver helt på slutten i bilde serie 2?: klø :

"yes strong fraudin...lulz"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det går ann og ødelegge en passat sånn med thorsov vinge,lexus lykter,japse potte og angel eyes,

eiern sku ha blitt bura inne tilen kom på bedre tanker en og ødlegge en wag med japse styling: bh :

japsepassat.jpg

japsepassatfront.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det flere bilder av bilen og jenta

Hu så faktisk heelt jævlig ut!

Looks like she was sodomized by the ugly stick.

And after the stick was done, he smoked a cigarette while he called over his friends, borderline disfigured stick and Jesus WTF is that stick. Then borderline disfigured stick and Jesus WTF is that stick double penetrated her anally while ugly stick throat fcked her.

LOL!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjennomført...ja, men her var det mye feil.

Tør jeg nevne tv-skjermer, 1200 kg skinn, baksete og ikkje minst RR!? (RR er jo ikkje feil original, men...)

objCA1UUNCJ.jpg

objCA78RR7A.jpg

objCANXZZMH.jpg

objCARQQ102.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke den RR'n var så ille jeg..... og hva så om det var en RR? må jo gå ann å gjøre det man vil med den likevel....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke den RR'n var så ille jeg..... og hva så om det var en RR? må jo gå ann å gjøre det man vil med den likevel....

Jeg hadde ikkje lagt den inn her dersom den var gjennomført bygd for drag (her; letta for vekt), men den er langt ifra det.

I tillegg kan jeg jo si at noen biler blir lagt inn her fordi det finnes en enkelt feil på dem, for eksempel:

finn en feil!

ferrari.jpg

Ferrarien er jo ikkje feil. (bortsett fra det åpenbare; cupwings)

Nå skal det sies at jeg synes tv-skjermer i bil er feil i alle sammenhenger utenom når de brukes til å holde styr på unger i baksetet;) (nei, jeg har ikkje unger;))

Og til slutt, smak og behag, synes du bilen er tøff så klandrer ikkje jeg deg for det:)

Er flere biler i denne tråden som jeg føler ikkje hører hjemme her, dog ikkje særlig mange, hehe.

EDIT:

I det jeg var ute å luftet bikkja så kom jeg på noe, RR er jo en luksuriøs doning skapt for komfort og "rikmanns-bling".

En kan jo kanskje se et poeng med dette bygget i det at eieren kan ha bygd bilen for å si: "Luksuriøs dragging"

Man kan se for seg dette scenarioet: (når jeg sier du, mener jeg ikkje noen her på forumet)

"Du setter deg i bilen, ruller frem til start med klassisk musikk i DVD-spilleren. Du humrer for deg selv mens du ser bort på konkurrenten som sitter fastklemt i den knallharde karbonfiber stolen sin. Det nærmer klarsignal. Du setter doningen i DRIVE mens du finner den perfekte stillingen i setet med den spesialbestilte kua ifra Texas. Fuel'en er god og varm pga samme kua...........Grønt lys!!;);)"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cupvinger på en ferrari blir helt feil spør du meg.. eller cupvinger generelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cupvinger på en ferrari blir helt feil spør du meg.. eller cupvinger generelt.

Ja, helt klart, det var det jeg mente dersom jeg ikkje forklarte meg skikkelig.

Men det er kun det som er feil med bilen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferrarien er jo ikkje feil. (bortsett fra det åpenbare; cupwings)

Nå skal det sies at jeg synes tv-skjermer i bil er feil i alle sammenhenger utenom når de brukes til å holde styr på unger i baksetet (nei, jeg har ikkje unger)

Og til slutt, smak og behag, synes du bilen er tøff så klandrer ikkje jeg deg for det

Er flere biler i denne tråden som jeg føler ikkje hører hjemme her, dog ikkje særlig mange, hehe.

Cupvinger passer rimlig dårlig på en standard ferrari ja, men alt trenger ikke å ha et spesifikt formål vettø. Og trenger ikke være best i alt heller. ;)

Synes den var litt tøff estetisk, og den RR'n der kan vel ikke akkurat heeelt sammenlignes med en ferrari 355 noen har funnet det for godt å kjøpe no billig plastikdrit å lime på vel? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cupvinger passer rimlig dårlig på en standard ferrari ja, men alt trenger ikke å ha et spesifikt formål vettø. Og trenger ikke være best i alt heller. ;)

Synes den var litt tøff estetisk, og den RR'n der kan vel ikke akkurat heeelt sammenlignes med en ferrari 355 noen har funnet det for godt å kjøpe no billig plastikdrit å lime på vel? : rolleyes

Nei, helt greit det. Var bare for å få fram poenget mitt at jeg syntes det var spesielt feil med skjermer og veltebur trekt i skinn, altså enkelt-ting.

Og at den kunne vært riktig dersom det var endret på noen av disse tingene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, helt greit det. Var bare for å få fram poenget mitt at jeg syntes det var spesielt feil med skjermer og veltebur trekt i skinn, altså enkelt-ting.

Og at den kunne vært riktig dersom det var endret på noen av disse tingene.

Det er ikke umulig nei, men ville nå ikke kalt den helt feil likevel da men : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.