Du gjør det helt feil. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

n903450152_4844451_5633.jpg

Hehe, er ikkje de aircondition sakene beregnet på leiligheter fra ca 30 kvadrat og opp?

Tenker det funker det der: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11112008195.jpg

11112008191.jpg

En som virkelig har misfortstått ordet "kleen" bil. Han har sparklet igjen glippen mellom fangere og karrosseriet. Og for å toppe det hele så har han kjempefine lexuslys og original høyde på bilen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En som virkelig har misfortstått ordet "kleen" bil. Han har sparklet igjen glippen mellom fangere og karrosseriet. Og for å toppe det hele så har han kjempefine lexuslys og original høyde på bilen : haha :

Den kommentaren virket vel litt lite gjennomtenkt. Er jo ikke veldig vanskelig å se at det er et prosjekt som ikke er helt ferdig ennå. Syns det ser ut som skikkelig godt utført arbeide, og tror nok dette blir en premievinner når den blir ferdig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kommentaren virket vel litt lite gjennomtenkt. Er jo ikke veldig vanskelig å se at det er et prosjekt som ikke er helt ferdig ennå. Syns det ser ut som skikkelig godt utført arbeide, og tror nok dette blir en premievinner når den blir ferdig :)

Om denna kjærra vinner premier på klubbens treff, da veit jeg ikke hva jeg gjør. Ender vel opp med å melde meg ut.

"stylingen" er fin, men når man sparkler igjen glippen mellom fanger og karosseri. Da har man virkelig gjort det store. Tror du virkelig at dette kommer til å holde fremtil våren? Neppe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om denna kjærra vinner premier på klubbens treff, da veit jeg ikke hva jeg gjør. Ender vel opp med å melde meg ut.

"stylingen" er fin, men når man sparkler igjen glippen mellom fanger og karosseri. Da har man virkelig gjort det store. Tror du virkelig at dette kommer til å holde fremtil våren? Neppe.

tror du det kommer til å holde frem til neste uke!? nææææi:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du det kommer til å holde frem til neste uke!? nææææi:P

Får håpe en eller annen lokal råner sitter litt på fangeren hans, eller fyren bare så vidt er nær en snøfonn. Da skjer det nok underverker med hans fine prosjekt.

Skal se om jeg klarer å huske å ta bilde av en 80talls MR2 som står på verkstedet jeg leide før. Han som eier den har sparkelt fast:

Sideskjørtene.

Horisontale glippene på bakfanger/frontfanger og ikke minst leppa på frontfangeren er sparklet fast...

Lurer på hva han gjør om han må ha av fangeren for å komme til motoren eller lignende. Blir i alle fall litt av en jobb: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva får deg til å tro at bilen i det hele tatt skal brukes på vinteren?

Bilen har åpenbart et stort potensiale her, og må velge å tro at bilen er bygget mer for show enn bruk.

Ikke så praktisk, og garrantert ikke holdbart ved bruk. Men han tør i hvertfall forsøke.

Denne kan bli fet som tusan.

(dog, bytt lamper, bytt til nye skilt, skamsenk, fete felger, stubby speil, dropp vingen eller hvertfall få på en som ikke ligner en caps., og for å ikke nevne en fet, men likevel diskre lakk)

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en fra gatebilforumet som har laget seg vinge: rolleyes

b-14.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veier sikkert så mye at den gir marktrykk på sin egen måte :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usj! Den golfen oppi der så ut som en sånn leiremodell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

b-14.jpg

vingen skal nok ikke på bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

b-14.jpg

hva feiler det folk?? Sto jo i stil til resten av styggskapen da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg skumlest hele tråden og fått min dose med EPIC FAILURES i form av Singelframes på biler der hvor de absolutt ikke hører hjemme...

Men har en bil i minne, en rosa volvo 240 ca midt i tråden, og kan ikke se at noen enda har lagt inn dette bildet:

PinkPigVolvo.jpg

Ordtaket som står skrevet på sia av bilen taler vel for seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten en fra malta, om da e feil får ander seie sitt om, men Merketrimminga e på plass: smil :

sorry kvalitet, mobilbilde.

a3_2.jpg

a3_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : enn å bruke 4-5 000 kr på en sånn fanger + lakking! herregud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hva skal han med 7 antenner? hehe

Radio, tv, navi, DAB, ekstern mobilantenne, en for å fjernstyre driten og den siste bare for å se tøft ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veier sikkert så mye at den gir marktrykk på sin egen måte :P

Økt marktrykk = minimum vekten av vingen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hva skal han med 7 antenner? hehe

Ser du virkelig ikke at dette er en vaskeekte AMG Mercedes DSO Turbo Kompressor GTI? : rolleyes

Klart man må ha antenner!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.