#76 Skrevet Februar 9, 2008 ledning nummer 1 (br/ws) skal vel gå til tempbryteren som skal starte radiatorviften etter du har stoppet motoren (dersom motoren er over 100c eller i den gaten), denne sensoren skal stå like til venstre for ISV. ledning nr 2 er jeg ikke helt sikker på uten å sjekke litt i koblingsskjema.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 9, 2008 takker! bilen starta uten ledningene, men ken av dei 2 bensin røra som kommer opp i motor rommet er retur og kva er bensin tilførsle? eine røret er blått og andre svart. og kor er lufte skruen til clutchen? går clutchen på samme tank som bremser eller servo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 9, 2008 sort er feed og blå er retur den sorte i midten er åndingen til tanken som skal inn i kullfilteret/vakuumsystemet. clutchen må luftes to steder, både på kassa og på sylidneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 9, 2008 Einaste måten bilen vill starte er å koble den slangen som er etter fpr på feed slangen og koble fpr på retur, men den får for mykje bensin da! Når fpr er kobla på feede slangen kommer der ikkje en dritt, der er mottrykk gjennom fpr. kan det vere fpr som er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 10, 2008 Fant en ufo i innsuget mitt som stengte for tilbakeførings lufta til g-ladder, fikk også kjørt meg ei runde, bilen hadde helt perfekt tomgang, ingen tegn til noke som helst problem, tomgangs mikrobryteren fungerer, men når eg bjynde og kjøre litt hardt da pøsa den på med bensin igjen, og samma problemet om igjen, så er tilbake ved start igjen. Kva vill skje om fullgass bryteren ikkje fungerer, eller fungerer feil? Har fjerna kullfilter, men ingen lekasje på blindingane til nipplane. Har gått tom for tid så får ikkje gjort noke før neste tur eg kommer heim, og da må eg måle ledningsnettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...