Haugesund lokallag: Bil ønskes lånt/leigt

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

På grunn av den utmerka byggekvaliteten t Opel, så står eg uten bil nå (broren min ødelegge sin Opel, å stikke då av me Caravellen eg egentli sko brukt :o )

Så då e et på utkjikk itte ein billige bil eg kunne fått lånt/leigt t ein billige penge i noen ukår, så skrik ut om noen har ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en bruksbil til noen tusen vel?Så kan du ha denne til prosjektet er ferdig...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 2 volvoer veteran som står hjemme hos fatteren min. er på svenske skilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruksbil e litt dyrt syns eg, ska jo kjøpa ann, omregistrera ann, betala årsavgift, forsikring osv osv osv.

Har vurdert d, men d e for dyrt for noe eg bare håpe e 1-2 måndar ;)

 

John Kenneth: Funke ikkje så bra me svenske skilt vel? E d låv å kjøra i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikker om det er lov...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du hørt me ann?

For hvis han bruke di sjøl innimellom, så har han vel sjekka om d e låvligt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører volvo 144 1968 modell som bil nr.2. Har gjort dette siden august når jeg solgte s6en.. Koster ingenting i omregistrering. Kan velge skiltnr. selv, koster 1000kr for full kasko og 370 i veiavgift. Er ikke mye kapitalbinding på en slik bil, og når vi nå har fått nye passaten er det greit å ha bil nr. 2 som kun koster bruk. Den starter hver gang, aldri noe problem.

 

Vil absolutt anbefale dette. Volvo kan du stole på... og du kan selge den uten tap hvis du ikke har bruk for lenger... Kommer aldri til å selge Ålga...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ganske bra ut egentlig, volvo er jo helt greie biler det ja ;)

 

Over til John Kenneth: Er de to til salgs? Hvilke er det, grei stand osv?

Etter innlegget til Tore høres de interesange ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.