Ny bilen til Keko - Kommentarer

Anbefalte innlegg

Var innom lokalet der Keko har prosjektet stående. Jeg er bare mektig imponert.. På kun kort tid har denne mannen forandret bilen fra å være en nedstøvet dromedar... - til et godt eksemplar av "Ringenes Herrer".

 

Derfor Keko forlanges det at du legger ut bilder av bilen fort som..!!

 

Mange av oss går å drømmer/tenker/filosoferer...lenge. Den store forskjellen er at Keko iverksetter, samt at han blir ferdig på kun kort tid. Det kan vi alle ta lærdom av. Slik jeg har oppfattet det har han byttet bremser, lakkert kalippere, samt gjort en hel del andre utebedringer på bilen med et meget godt resultat. Nå skal alle setene byttes. Nye felger kommer snart på plass...Vi gleder oss i påvente av at prosjektet ferdigstilles til offentlig beskuelse..

 

Neste prosjekt Keko skal påbegynne er bl.a, det nye oprabygget i Bjørvika/Oslo. Har hørt at Keko er ønsket der, slik at de blir ferdig med bygget i rett tid.( det går hvis j..... trægt der inne..har jeg hørt)

 

Lykke til videre

 

 

Mvh

TurboCarl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen bil er detta? Har ikke fått med meg det j...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp!!! var innom der i går jeg og. Bilen til Keko er grisefin.

 

Han har funnet seg et annet interiør han skal sette inn i bilen. som vanlig så blir det sikkert fint det og, MEN personlig syntes jeg han skulle Holde seg til det som står i, og bare få ny førerstol eller fikse den lille skaden som er på den. Resten av bilen er upåklagelig. Og når jeg så den i går så fikk jeg virkelig lyst på Audi. Blir vel til at jeg kjøper meg en audi neste gang :P

 

Jeg skal ta en bildeserie av bilen til min web-side http://www.streetteam.no, så der kan dere regne med å se noen fine bilder av bilen :D :gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.