Sogn og Fjordane: Misnøgd pubeigar slår tilbake

Anbefalte innlegg

haha:) tror han sjenkekontrolløren har kommet frem til noen punkter å klage på der ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan gå god for at sjenkekontrollen i S&Fj. ikkje akkurat kan jobben sin iallefall.......: bråk :

Har vore borti forskjellige "spesielle" episodar.......bl.a at kontrolløren fører på uriktige påstander på kontrollskjema etter at begge partar har skrive under.....og ein gang fekk eg høyre av kontrolløren at det var mindreårige tilstede i sjenkelokala.....saman med kontrolløren sjekka vi legitimasjon på dei han meinte av mindreårige......alle var over aldersgrensa......men likevel kryssa kontrolløren av på skjema at det var mindreårige i lokala.....da tok det fullstendig fyr og sjenkekontrolløren fikk rimelig grei beskjed om hvordan landet låg.......: bh :

Jeg har forøvrig vert på sjenkestedet til den ene kontrolløren,han drev et hotell før......da var jeg 16år og kjøpte dobble gin/tonic i baren hans......jeg var både for ung,ble ikke spurt om legitimasjon,og bestillte en drink som det etter sjenkereglene er ulovlig å servere over disk......han ble etter en lignende hendelse fradømt å drive sjenkesteder........så det er nok bitterheten som henger over han....jævla klovn!!!:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.